Octavia 4

JeSko

Forumguru
@Tuulster

Ja dat heb je altijd en met alles, behalve met iPhones, dat is elk jaar dezelfde lauwe thee. Als de nieuwe SuperB uit is zal de lll ook ouder aanvoelen, en mijn twee prehistorisch, maar ik ben content met mijn twee want an sich blijft het een mooie slee waar velen bij wijze van spreken een moord voor zouden plegen. Rijkdom en geluk liggen in blij zijn met wat je hebt, en niet benijden wat een ander heeft.

Dat laatste is trouwens niet op jou gericht @Tuulster , maar op de gemiddelde consument. Ik wilde gewoon effe de wijze uithangen:nailbiting: dus jezelf aub niet aangesproken/aangevallen voelen haha:D
 
Laatst bewerkt:

Tuulster

Forumguru
No offense taken! @WhiteSuperB ik ben erg gelukkig met wat ik heb :D
Maar verouderd oogt hij in mijn ogen helaas wel naast die wel hele strakke nieuwe.....

Uiteraard nog steeds een keurige auto hoor die huidige Octo ;)
 

JeSko

Forumguru
@Tuulster

En dat is de sleutel tot geluk haha:thumbsup:

Inderdaad, Skoda heeft met de Octi 4 een homerun geslagen, wat een design, schrale troost, de Octi 4 gaat menig ander automerk ook gedateerd laten aanvoelen, dus niet enkel zijn voorgangers :D

Een geweldige representatie van het prachtige merk:jaja:
 

Tuner111

Forumguru
nieuw is altijd anders hé.. de baron blijft bij me (als project wagen).. maar mss komt er een rs 04 ernaast als daily :)
 

ertromp

Forumguru
Super mooi hoor vooral de hatchback
Jammer dat er bezuinigd moet worden op het stuurwiel :deuk:
Ik zie de 1e mod al weer aankomen een stuur uit de O3 in de O4 :D
 

Flem_nl

Forumguru
De reden voor alle short lease auto's de laatste tijd. Kan niet wachten tot de order boeken opengaan. Direct bestellen net als bij de intro van de O3 in 2013. Heb al een pen klaarliggen om alle opties aan te vinken.....:D
 

leon-cupra

Forumguru
Superknap ... vrees dat alleen de prijs een domper op de vreugde zal worden.

Trouwens het moment om een 03 te kopen. Mijn zusje heeft er net 1 gekocht. Cataloog 28.000(BE prijs), netto 20.000euro :jaja:
Gaat trouwens om een 1.0 combi , ambition plus navi pack en nog wat mooie opties waarbij de wagen "voller" toont.
 

spikehome

Forumguru
Wat wel gaaf is dat ze achter de binnen spiegel een USB aansluiting hebben gemaakt voor een dashcam
Geen gefreubel meer om een str om aansluiting te maken
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

J_ketels

Nieuw lid
Iemand al een idee wanneer de orderboeken opengaan?
Ik was eind vorige week bij de dealer en die kon er nog niks over zeggen...
Misschien eind december maar het kon ook februari zijn.
 

EdK

Forumguru
Hier weer wat uit de perskit

PDF van interieur is helaas te groot
 

Bijlagen

  • OCTAVIA_EN_Dimensios_SKODA_OCTAVIA.pdf
    436,9 KB · Weergaven: 18
  • OCTAVIA_EN_Dimensios_SKODA_OCTAVIA_COMBI.pdf
    402,2 KB · Weergaven: 16
  • OCTAVIA_EN_Engines.pdf
    249,3 KB · Weergaven: 38
  • OCTAVIA_EN_Exterior.pdf
    479,9 KB · Weergaven: 20
  • OCTAVIA_EN_Highlights.pdf
    458,5 KB · Weergaven: 25
Bovenaan Onderaan