Octavia 3 HB afgeleverd

Bart81

Forumguru
Mooi!

Wel een opmerking over de velgen...
Ikzelf heb deze ook als wintervelg genomen. Moet wel zeggen dat het mee eerlijk gezegd toch beetje stoort de de velgen niet links en rechts afhankelijk zijn...

Op de foto waar de kromming naar voor gaat ( velgen rechts )komt het visueel minder goed uit dan als de kromming naar achter gaat ( velgen links )

Had mooier geweest als de krommingen bij alle velgen naar achter zouden draaien...

Mitico

Actief lid
Mooi!

Wel een opmerking over de velgen...
Ikzelf heb deze ook als wintervelg genomen. Moet wel zeggen dat het mee eerlijk gezegd toch beetje stoort de de velgen niet links en rechts afhankelijk zijn...

Op de foto waar de kromming naar voor gaat ( velgen rechts )komt het visueel minder goed uit dan als de kromming naar achter gaat ( velgen links )

Had mooier geweest als de krommingen bij alle velgen naar achter zouden draaien...

Ik begrijp niet helemaal wat je precies bedoeld. Zowel links als rechts draait de kromming naar voren (met de klok mee als je er pal voor staat).

Chiel

Actief lid
Je hebt een hele mooie O3 in gebruik genomen. :thumbsup:

Ik wens jou heel veel plezier en veilige kilometers toe.

s-line

Forumguru
Dat van de velgen in de juiste draai richting(dus alle 4 de zelfde kant op) doen ze alleen bij de duurste merken. Dat kan je bij Skoda echt niet verwachten.....@ Bartjanssens.:D;)
Maar gefelicteerd met je auto. @Mitico

ElScorpione

Forumguru
Precies de reden waarom ik die velgen niet heb genomen. Maar dat doet verder niets af aan de auto. Ik vond het een erg geslaagde versie in deze kleur. De HB oogt toch heel erg netjes.

Welke kleur is het eigenlijk?

Bovenaan Onderaan