Octavia 2 uitlaatsysteem

Blacky

Forumguru
Of deze

image.jpg http://milotec.de/index.php?cat=c312_Auspuff.html&XTCsid=c0b10e402b06aa62f043cdace0cd2de
 
Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
de eerste foto zal een "echt" uitlaatsysteem zijn, ik vrees dat de foto van @Blacky geen echte zal zijn. De rechtse uitlaten zijn enkel sier denk ik.

Onder een O2 is ook bijzonder weinig plaats om een tweede uitlaatlijn te plaatsen.. (jammer genoeg ;) )
 

Blacky

Forumguru
de eerste foto zal een "echt" uitlaatsysteem zijn, ik vrees dat de foto van @Blacky geen echte zal zijn. De rechtse uitlaten zijn enkel sier denk ik.

Onder een O2 is ook bijzonder weinig plaats om een tweede uitlaatlijn te plaatsen.. (jammer genoeg ;) )

Joske dit is wel degelijk een echte. De prijs is ook daarna 619,-€ en kijk op de site naar de montage handleiding
 

Joske

Forumguru
Joske dit is wel degelijk een echte. De prijs is ook daarna 619,-€ en kijk op de site naar de montage handleiding
had de url niet zien staan ;)

en inderdaad het is een echte :D
Maar je moet gaan slijpen en doen.. plus een aardig prijskaartje!
 

Kiswum

Forumguru
Zolang je niet in de modder gaat rijden, heb je achter toch geen sleepoog nodig ;)
Desnoods maak je er 1 in het midden middels een frame die je normaal voor een trekhaak zou gebruiken.
 
Bovenaan Onderaan