Octavia 2 "Edition 100" 103 KW TDI gekregen

gruethiel

Nieuw lid
Octavia 2 \"Edition 100\" 103 KW TDI gekregen

Hallo, Sinds 2 dagen heb ik een nieuwe Octavia 2 Edition 100 met een 103 KW TDI motor erin in mijn bezit en wel met een luxembourgs kenteken daar ik ook in lux woon en werk. (de edition 100 kost netto 25300 euro alles inclusief) Het is de eerste edition 100 octi 2 die hier in Lux rondrijdt. Heb destijds in 1998 mijn 1ste octavia (SLX benzine) nieuw gekocht en daarna de update van de Octavia een 110 pk diesel elegance. Heb daarna 2 keer een uitstap naar de mazda 6 gemaakt en ben echt blij dat ik weer een nieuwe Octi2 rij. De verandering met de mazda 6 is enorm. De stoelen zitten stukken beter er is in deze europese auto veel meer technisch vernuft als in de japanner wat een leek niet zou denken. Hij ligt uitstekend op de weg, wat ik van de mazda 6 niet kan zeggen, die ging af en toe als een dweil. In 2 dagen kan men niet veel zeggen maar ik vind de auto nu al stukken beter als de mazda 6. Nu maar afwachten of de octi2 het waar maakt in de komende tijd, waar ik overigens niet over twijfel. Hij is nu al zuiniger in diesel gebruik als mijn 136 pk mazda diesel. /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Bijlagen

  • 11156-IMG_0001-2.JPG
    11156-IMG_0001-2.JPG
    33,9 KB · Weergaven: 38
Re: Octavia 2 \"Edition 100\" 103 KW TDI gekregen

Mooie bak !

Maar ehh, wat zit er allemaal op die "100 edition"?
 

higgy

Forumguru
Re: Octavia 2 \"Edition 100\" 103 KW TDI gekregen

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Mooie bak !

Maar ehh, wat zit er allemaal op die "100 edition"?

[/ QUOTE ]
Oftewel: meer foto's! /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Karstieman

Forumguru
Re: Octavia 2 \"Edition 100\" 103 KW TDI gekregen

Ik ben ook wel benieuwd naar een aantal plaatjes (ook van de binnenkant )
 
Re: Octavia 2 \"Edition 100\" 103 KW TDI gekregen

Niet gek dat je die O2 gekregen hebt. /forum/images/graemlins/laugh.gif

Wat een tegenvaller die Mazda6, wat eigenlijk onze eerste keuze was.
De snufjes, afwerking en al weer 3 jaar op de markt en nog eens de facelift die in juli zou komen heeft de doorslag geven om de O2 te kopen.
 

MdK

Lid
Re: Octavia 2 \"Edition 100\" 103 KW TDI gekregen

Zie ik het nou goed dat de "edition 100" een zilverkleurig logo heeft? Cool hoor! /forum/images/graemlins/cool.gif
De Nederlandse versie heeft dat in ieder geval niet (of de foto's op skoda.nl kloppen niet...)
 

gruethiel

Nieuw lid
Re: Octavia 2 \"Edition 100\" 103 KW TDI gekregen

Nee, Dat zilverkleurige embleem is van MILOTEC, de dealer hier in LUX verkoopt ook MILOTEC producten en dit zat bij de inkoopprijs in. Zit zowel op de voor- als achterkant.
 

Octaviarijder

Actief lid
Re: Octavia 2 \"Edition 100\" 103 KW TDI gekregen

Gefeliciteerd man, die 100's zien er echt gaaf uit en zitten goed in de extra's.
 

Dutch4x4

Senior Member
Re: Octavia 2 \"Edition 100\" 103 KW TDI gekregen

Gefeliciteerd!

Van de week ook een Fabia 100 gezien, die zag er ook al zo dik uit en erg fraai in 't zwart.
 
Re: Octavia 2 \"Edition 100\" 103 KW TDI gekregen

wat zit er allemaal op!!

Je kunt beter vragen wat er niet op zit.
Een achterruitenwisser en een schuifkanteldak.

Er staat er een in de Showroom Bij Rijnwoud in rotterdam.
Echt een mooie bak.
 

Wiseguy

Actief lid
Re: Octavia 2 \"Edition 100\" 103 KW TDI gekregen

Echt een schitterende auto! Ik ben toch wel een beetje jaloers op je hoor...
 

gruethiel

Nieuw lid
Re: Octavia 2 \"Edition 100\" 103 KW TDI gekregen

Een achterruitenwisser zit er hier in Luxembourg wel standaard op, dus dat open dak ontbreekt alleen nog. /forum/images/graemlins/grin.gif
 

gruethiel

Nieuw lid
Re: Octavia 2 \"Edition 100\" 103 KW TDI gekregen

hier een foto /forum/images/graemlins/shocked.gif
 

Bijlagen

  • 11311-IMG_0009-9.JPG
    11311-IMG_0009-9.JPG
    78 KB · Weergaven: 23

Wiseguy

Actief lid
Re: Octavia 2 \"Edition 100\" 103 KW TDI gekregen

mooi grijs leer zie ik.... errug chique.... /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Karstieman

Forumguru
Re: Octavia 2 \"Edition 100\" 103 KW TDI gekregen

Ook de strips op het dashboardkastje en op de deuren zijn van een zwarte kleur !
Dat zorgt, samen met het lichte leer, voor een elegante uitstraling. Erg mooi /forum/images/graemlins/wink.gif
 

Wiseguy

Actief lid
Re: Octavia 2 \"Edition 100\" 103 KW TDI gekregen

Inderdaad ja, valt me nou pas op.... het zijn die kleine details die het 'm doen he.... of misschien die standaard 17" sputnik velgen? /forum/images/graemlins/grin.gif Toch jammer dat hij er niet als combi is.... maar goed, het moet natuurlijk ook wel een beetje exclusief blijven nietwaar? /forum/images/graemlins/cool.gif
 

Karstieman

Forumguru
Re: Octavia 2 \"Edition 100\" 103 KW TDI gekregen

Wel is het een beetje jammer dat ze de het leer van de stoelen niet ook gebruikt hebben voor de handrem en de schakelpook.
 
Bovenaan Onderaan