Octavia 2.0 FSI. Dit is het begin

Ben er wel bang voor ja, gelukkig kost de navi geen godsvermogen en ik ben goed verzekerd. Als ie eruit gehaald wordt dan zie ik wel weer.

Dennis

Vandaag bracht de postbode een pakketje.

Eindelijk na wat last te hebben gehad van de aswolk was de kloon navi er dan!

Navi zelf:

picture.php

picture.php

GPS:

picture.php

USB aansluiting:

picture.php

IPOD aansluiting: (past tot mijn grote verbazing ook op mijn sandisk mp3 speler)

picture.php

En nog veel meer aansluitmogelijkheden:

picture.php

Aansluitngen:

Versterkeruitgangen voor: Achter en subwoofer.
AUX in + video AUX in
Video out 1
Video out 2
Achteruitcamera
Powercontrol uitgang.
Externe mute.
CAN interface voor voertuigcomm. (maxidot. v-signaal e.d.)

Vrijdagavond maar eens knutselen! En als het heul erg jeukt vanavond al.
Ik zal wel wat plaatjes schieten van de inbouw.

Dennis.

De eerste ervaringen zijn veelbelovend, ik heb zo'n beetje alle opties gevonden zonder het boekje. Dat zegt wel iets over de gebruiksvriendelijkheid. Hoe de navigatie verder op de weg functioneerd weet ik nog niet. dat zal de komende tijd blijken. De navi draait op windows ce 5.0 en kan dus ook tom tom aan. Als de huidige (chineese) navi niet naar wens functioneerd dan vliegt ie eraf.

Dennis

Intussen weer wat kleinigheden gedaan aan de auto:

• Lederen pookje gemonteerd.
  • Lederen parkeerrem handgreep gemonteerd.
  • Rubber kofferbak mat erin.
  • Nieuw rooster/opbergvak in het dashboard, het chrome randje liet los.
  • de verwarmde ruitensproeiers liggen klaar, ik moet alleen nog een kabelboompje maken.
Het volgende grote ding zit ligt ook al te wachten:

_MG_2586.jpg

_MG_2575.jpg

_MG_2573.jpg

Het er iemand hier ervaring met 18" onder een octavia II? Ik moet namelijk nog banden bestellen en ben er nog niet uit. Ik denk nu sterk aan michelin's.

Dennis

Foto's waren ge-deeplinked van t passat forum. nu ff andere ge-upload in photobucket.

Ben begonnen met het aanbrengen van een laagje wax. Ik heb van mijn maatje JEE13 n potje RIM wax te leen gekregen, das nog hard werken dat poetsen.

Dennis

Zo gister de dag weer eens nuttig vol gemaakt. Op het gemak de 18 duimers gemonteerd. Ik heb gekozen voor de michelin pilot sport's. Ik weet van mezelf dat andere banden onder mijn auto's toch niet bevallen. En wat er onder zat al helemaal niet. Alleen het koni onderstel begint nu voor het gezicht zeker noodzaak te worden.

Aan de 18" rijders: met welke bandenspanning rijden jullie rond?

_MG_2616.jpg

groeten Dennis.

Falcon

Donateur
Heb je nu ook je trekhaakdopje vervangen door een zwarte? Die witte ziet er niet uit :tongue:, maar verder top!

Trouwens even een tip. Chromen opzet stukje uitlaat lijkt mij heel mooi te passen en inderdaad verlagen.

Heb je nu ook je trekhaakdopje vervangen door een zwarte? Die witte ziet er niet uit :tongue:, maar verder top!

Trouwens even een tip. Chromen opzet stukje uitlaat lijkt mij heel mooi te passen en inderdaad verlagen.

Die hele trekhaak gaat marktplaats op tzt, komt er een afneembare voor terug. Ben het met je eens dat een witte dop wel heel opzichtig is.

Chrome uitlaat stukjes zitten er inmiddels op, is inderdaad een hele opknappert.

Ik heb nog een koni setje ingedachten, dan verbeterd de wegligging ook nog een beetje. Heb hiervoor seat gereden en die waren qua onderstel beter afgestemd.

Dennis

T is al een tijdje stil, van de week parkeerde mijn schoonpa zijn trekhaak in mijn naafdop. Met als gevolg een fikse deuk in het wiel. Flink balen aan de ene kant, aan de andere kant blij dat de dader bekend is en dat het geregeld wordt.

_MG_4047.jpg

Bovenaan Onderaan