Octavia 1.6 TDI EBSL 7DSG Besteld

WillemJan

Forumguru
Hallo allemaal,

Vanmiddag de auto opgehaald en meteen een stuk gaan rijden. Wauw, de O3 HB rijdt heerlijk. Ook het start/stop systeem voldoet, ook in een DSG. Lekker cruisend een uur gereden. Gemiddeld verbruik ca 1:20 (via BC). Mijn vrindin is ook helemaal blij. Oomerkelijk: de navigatiestem sluit bijna elke zin af met 'alstublieft'.

Nog negatieve punten? Ik heb ze nog niet ontdekt. :)

Morgen ga ik ook weer lekker rijden En zondag ook weer een stuk. Ik kijk er nu al naar uit.

Foto's komen nog.

Groetjes... Willem-Jan

viker

Nieuw lid
Het iedere keer roepen van alstublieft vind ik erg irritant. Gelukkig kun je dit uitzetten, door de meldingen die de navigatie geeft op verkort te zetten...

Joske

Forumguru
staan er ergens op een verborgen locatie foto's @WillemJan ? ;)

of bedoelde je volgende week zaterdag? :D (geniet maar lekker van de wagen, proficiat! :bloemen: )

WillemJan

Forumguru
@Joske Er zijn foto's gemaakt van de aflevering. En die staan op de camera van mijn vriendin. En je raadt het al: zij is nu niet in de buurt.
De auto bevalt inderdaad super!

WillemJan

Forumguru
Beste allemaal,

Alvast een voorproefje....

Groetjes.... Willem

Bijlagen

• uploadfromtaptalk1393187412184.jpg
    uploadfromtaptalk1393187412184.jpg
    93,3 KB · Weergaven: 38

WillemJan

Forumguru
Beste allemaal,

Ik heb wat foto's in de showroom gezet. Zoek maar even op mijn nickname.

Groetjes... Willem-Jan

WillemJan

Forumguru
Gisteren mijn vader en 2 kinderen de autmatische inparkkerfunctie laten zien. Het is echt verbazingwekkend dat zoiets goed werkt. Zowel mijn vader als kinderen vonden het grappig om het stuiur te zien bewegen. En de auto stond netjes in het vak. :D

Later vandaag ga ik nog wat foto's in mijn album zetten.

Groetjes... WillemJan

Bovenaan Onderaan