Octavia 1.6 TDI EBSL 7DSG Besteld

WillemJan

Forumguru
Beste allemaal,

Zeer binnenkort wordt bij de dealer door de leasemaatschappij de volgende configuratie besteld:
  • Skoda Octavia 3 HB 1.6TDI Elegance Business Line DSG
  • Kleur: Cappuccino Beige metallic
  • Opties:
    • Sunset
    • DAB
    • Reservewiel
    • Ruitenwisser achter
    • Drive Set Up
    • Safety packet
Nu maar wachten wanneer de leasemaatschappij deze auto gaat bestellen. Ik hoop nog voor de Kerstdagen.

In eerste instantie had ik ook de optie van 'lane assistant' gekozen. Maar dan is de levertijd ca 4 weken langer. Zonde.... En ik kan de auto ook zo goed in koers houden hoor.

Groetjes... Willem-Jan

Blacky

Forumguru
Gefeliciteerd met bestelling. En nu maar hopen dat je niet lang hoeft te wachten. En tzt foto's.

Bakkertje

Forumguru
Mooie samenstelling en ik gok ook een fijne combi de 1.6 met DSG.
Heb je nog een indicatie meegekregen qua levertijd? (behalve dat je voor lane-assist 4 weken extra moet wachten)

WillemJan

Forumguru
@Blacky: vanzelfsprekend!
@Bakkertje: de levertijd krijg ik van de dealer door wanneer de auto daadwerkelijk is besteld. Ik hoop snel, want nu rijd ik in een Kia Rio...

Groetjes... Willem-Jan

WillemJan

Forumguru
Hoi Allemaal,

Nog geen update over de levertijd e.d. Maar ik heb mijn vriendin een Octavia 3 HB bij de dealer in Veenendaal laten zien. Hoewel al besteld waren ze toch zeer behulpzaam. En mijn vriendin was zeer blij met de keuze. Vooral de ruimte en de kleur vond ze erg mooi. Eigenlijk kan ze amper wachten om in deze auto te gaan rijden.

Dus het thuisfront is ook blij.

Groetjes... Willem-Jan

WillemJan

Forumguru
Hoi,

Volgens mij ben ik een keer bij Jawes in Ede geweest. Maar ook bij Vallei Skodadealer in Veenendaal. Bij beiden goed geholpen, ondanks dat ik kwam met een leasebak die niet bij hun was gekocht...

Over beide dealers dus niets dan goeds.

Groetjes... Willem-Jan

Desperado

Forumguru
Probleem met Vallei is dat ze wel van alles kunnen bekijken, maar ze kunnen niet eens Skoda onderdelen bestellen.
Verder geen slechte ervaringen mee.
Edit: Vallei Ede heb ik het dan over, Veenendaal heb ik helemaal geen ervaring mee.

WillemJan

Forumguru
Hoi,

Zojuist door de dealer gebeld: op vrijdag 21 februari kan ik de auto op komen halen. Yeah! Zaterdag even kijken hoe die eruit ziet.

Dit is ca 2 weken eerder dan gepland. Ik ben dus zeer blij. :tegek:

En de foto's.... dat komt wel goed.

Groetjes... Willem-Jan

Laatst bewerkt:

WillemJan

Forumguru
Beste allemaal,

Vandaag kwam ik bij mijn vriendin en ik zei tegen haar dat ik een grote fout had gemaakt. Met grote ogen keek ze me aan. En ik zei tegen haar dat ik in de nieuwe auto had gezeten en er niet meer uit wilde.

Wauw. Wat een auto zeg. Ik ben echt blij dat ik deze auto a.s. vrijdag in ontvangst mag nemen. Ik kan amper wachten. Zeer positief vind ik o.a. dat de spiegels naar binnen gaan wanneer je de auto vergrendelt (dan weet je zeker dat de auto op slot is). En de bagagemat die je beide zijden kunt gebruiken. En het ijskrabbertje en het prullenbakje. En DAB natuurlijk. Zo zag ik opeens 'RADIO MARIA': allemaal kerkmuziek.... Wel snel wat anders opgezet natuurlijk. En de kleurenmaxidot. En de mogelijkheid tot automatisch inparkeren. Zoals jullie merken ben ik nu al helemaal enthousiast, en moet ik er nog in gaan rijden.

Vrijdagavond dus meer. Misschien wel foto's.................

Groetjes... Willem-Jan

Laatst bewerkt:

WillemJan

Forumguru
Beste allemaal,

Nog 25 uur wachten.... Het kruipt voorbij.... Maar ik heb al zolang gewacht, die 25 uur kan er ook nog wel bij.
Ik zal proberen om bij de aflevering foto's te maken. De rest van de foto's zal ik proberen om zaterdag te schieten.

Groetjes... Willem-Jan

Bovenaan Onderaan