Lee
Lid
Ok , heb octaafje nu een jaar
Negatieve punten tot nu zijn
-Geluid van de weg naar binnen is storend ! radio moet echt hard om geluid te overtreffen !
-na 28000 km vliegwiel moeten laten vervangen wegens teveel speling , tevens drukgroep en koppeling ook vervangen in garantie
Positieve punten zijn
-Telkens ik mijn koffer (berline) opengooi om lange dingen te laden zijn de blikken geld waard !
-Verbruik is momenteel 5.5 L gemengd verbruik !
-onderhoud is redelijk 230eur per beurt om de 15000km
-geen olie verbruik
-zetels zitten goed zelf helemaal naar spanje geen probleem :super:
Voila klein verslag maar krachtig ! momenteel 34000 km
Negatieve punten tot nu zijn
-Geluid van de weg naar binnen is storend ! radio moet echt hard om geluid te overtreffen !
-na 28000 km vliegwiel moeten laten vervangen wegens teveel speling , tevens drukgroep en koppeling ook vervangen in garantie
Positieve punten zijn
-Telkens ik mijn koffer (berline) opengooi om lange dingen te laden zijn de blikken geld waard !
-Verbruik is momenteel 5.5 L gemengd verbruik !
-onderhoud is redelijk 230eur per beurt om de 15000km
-geen olie verbruik
-zetels zitten goed zelf helemaal naar spanje geen probleem :super:
Voila klein verslag maar krachtig ! momenteel 34000 km
. Een andere mogelijkheid zou zijn om de octi aan te passen en te behoeden voor onheil door te weinig kilometers : EGR wegschrijven en roetfilter verwijderen en eventueel chippen, maar hoe zal het dan zitten met de autokeuring in België?

). Wat betreft roetfilter zou volgens enkele BMW-rijders met 3-serie generatie 2000-2006 ook geen probleem zijn want omdat die berucht zijn voor het volzitten van de roetfilter er nogal wat op de baan zitten zonder en die geraken blijkbaar ook door de keuring ...