Octavia 1.6 85kw Aut. BE besteld (hatchb)

LenK

Forumguru
Haha, tja ik hoor het ook net: m'n bijtelling gaat dus lekker 2% omhoog. Voor de rest geen last er van (tankpas) :koffie:

25 - 22 = 3% omhoog
en als we het berekenen zoals laatst bij de BPM verlaging dan is het 13.64% omhoog
(25 - 22= 3 / 0.22 = 13.64%) :winkie:
 

hgoor

Lid
25 - 22 = 3% omhoog
en als we het berekenen zoals laatst bij de BPM verlaging dan is het 13.64% omhoog
(25 - 22= 3 / 0.22 = 13.64%) :winkie:

Ja was ik vergeten: dacht dat het 23% was. Maar het was dus 22... Maareuh was het voor het 22% werd ook niet al 25%?

Nouja, ik rij er geen nieuwe Octavia voor da's wel zeker... Mij hoor je niet...
 

hgoor

Lid
Heb gelijk al een vraag over m'n auto: ik opende vanavond thuis eens even de motorkap en het viel me op dat er helemaal geen (geluids)isolatie in de motorkap zit (wat ik raar vind) :crazy:

Je kijkt dus gewoon tegen het staal van de onderkant v/d kap aan terwijl er wel overal de ruimte voor zit.

Hoort dat zo?

Vervolgens: als het normaal is dat er nix zit, kan het kwaad als ik zelf isolatie aanbreng?

Ik denk namelijk dat ie er best wel stiller van wordt (qua interieur) als er wat geluidswerend materiaal in de kap zit.

Ben benieuwd..

Edit: gelijk nog maar een vraag: ik heb het idee dat m'n Xenon lichten veel te hoog staan, maar ik geloof niet dat je ze zelf kan verstellen??? Klopt dat ook?
 
Bovenaan Onderaan