Zooo 10k erop zitten!
Een kleine review, lijkt me wel op zijn plaats.
Nog steeds een heerlijke auto, met (nog) geen centje pijn. Alles voldoet meer dan voldoende en het materiaal voelt echt gewoon goed aan. De ruimte achterin en in de kofferbak is ook echt heerlijk; veel gebruik van gemaakt. De Elegance Business is supercompleet (Xenon!) en met de 17inch is ie helemaal af. Terwijl ik dit schrijf, zit ik echt te zoeken naar minpunten. Ik kan ze bijna niet bedenken.
Nou goed een enkele:
1. Fluitend geluid bij 130+km/uur. Iets met luchtweerstand. Hoor het ook niet altijd, hangt volgens mij ook beetje van de windrichting af. Met radio wat harder aan of een gesprek heb je er eigenlijk geen last van.
2. Verbruik, gemiddeld 12,6 km/l. Vind ik niet heel zuinig.
3. MDI kabel, veel te duur voor een optie en had ik niet hoeven nemen. De SD kaart sleuf in de Columbus volstaat.
4. Ouwelijk uiterlijk en imago van Skoda. Het is toch een (klein) minpuntje, hoewel ik nooit meer een slecht woord over Skoda zal zeggen. Sterker nog, ik zou een Skoda zelfs aanraden.
5. ... nou meer kan ik echt zo niet bedenken lol.
Ik heb er trouwens achteraf nog een uitlaatsierstuk op laten zetten, dat maakt hem nog net ff meer mans.
Groeten!