Octavia 1.0 TSI combi 2018, belevenissen

ertromp

Forumguru
Ziet er super uit :thumbsup: nu je handtekening nog updaten en dit topic blijven bijhouden. Ben benieuwd hoe de 1.0 je gaat bevallen.
 

dj.verhulst

Forumguru
Ziet er super uit :thumbsup: nu je handtekening nog updaten en dit topic blijven bijhouden. Ben benieuwd hoe de 1.0 je gaat bevallen.

ff vergeten , gelijk de boel aan gepast

nu maar eens verder knutselen , ik wil kijken of het voor redelijke kosten te doen is om een eigen sim kaart toe te voegen om in een wifi hotspot te hebben in de auto
 

dj.verhulst

Forumguru
Gefeliciteerd! Welke navigatie heb je?

de gewone die in een ambition business/plus zit , groot scherm , maar ik heb al gezien heb geen simkart slot bij de geheugen kaart in het handschoenen kastje .

kan je iedere data dongle erin steken of het accespoint aan de praat te krijgen ?
 

Rallye

Forumguru
Een groot scherm hebben ze allemaal sinds 2015. Heb je wel of geen draaiknoppen? Een SD-kaartslot met een OEM-kaartje met kaartgegevens?
 

dj.verhulst

Forumguru
full
 

Rallye

Forumguru
Ik heb zelf een eerdere versie, dus helemaal zeker ben ik niet, maar dit lijkt me een Amundsen. Glanzend scherm met knoppen, twee SD-kaartslots, geen CD/DVD. Zit het OEM-SD-kaartje in de linkersleuf?
 
Laatst bewerkt:

dj.verhulst

Forumguru
ja er zat een skoda kaartje 16 gb in het linker slot,, heb er een nieuwe kaart op gezet.

er zit geen onderhouds boekje bij ,, dat word digitaal bij gehouden ,, iemand daar iets van bekend ?
 

EdK

Forumguru
er zit geen onderhouds boekje bij ,, dat word digitaal bij gehouden ,, iemand daar iets van bekend ?
Klopt, bij me Fabia 3 is dit ook het geval, geen onderhouds afstempel boekje meer.
Leuke is alleen weer dan ik begin Februari een Caddy Max van de werkgever heb gehad om me werkzaamheden uit te kunnen voeren en daar zit het weer wel bij !
Dus een echt beleid bij VAG /PON is er dus ook weer niet hiermee
 

Jooo...

Forumguru
Volgens mij als je dit echt wil kan je dr wel eentje aanvragen maar dan moet je ze wel zelf bijhouden en heeft het boekje dan ook totaal geen meerwaarde bij een eventuele verkoop
 

brepus13

Forumguru
Ik hou alles wat er aan gebeurd (is) netjes bij in een mooi excel bestandje. Is niet ideaal maar voor een deel aantoonbaar middels facturen. ( omdat ik de historie ook op eenzelfde wijze heb ontvangen van de leasemaatschappij. )Aangezien jouw auto nog zo goed als nieuw is kun je dus wel iets aanleggen wat je kan ondersteunen door je facturen. Dit zou voor mij als potentiële koper wel degelijk meerwaarde hebben.
 

Jewepe

Forumguru
Ik hou al jaren (bij al m'n auto's) de historie bij in een Excel-bestandje. Mijn ervaring is dat niemand er naar vraagt bij verkoop. Ik doe het uitsluitend voor mezelf om een beetje in de gaten te houden hoe de kosten per km zich ontwikkelen.
 
Bovenaan Onderaan