Occasie Rapid gekocht in Praag :)

@witteria Maar wanneer ik je nu goed begrijp heb je een defecte lamp maar geen foutmelding op je dashboard? ik heb daar nog geen ervaring mee. Hangt misschien ook van de uitvoering af.

Idd dit is het geval. De dealer gaat er morgen naar kijken. zal terug rapporteren hier morgen :)

Btw niet want blijkbaar heeft hij 21% betaald, en aangezien ze in praag ook lid zijn van de eu hoeft dit niet. Maar de rest bpm komt er natuurlijk wel bij op.

Correct :), maar aangezien ik naar Praag verhuisd ben kan ik dit gelukkig ontwijken :).

Het verbaasd me altijd hoe goedkoop autoverzekeringen hier zijn 6000 czk ( +- 220 euro) voor 3de partij en diefstal en vandalisme incluis per jaar. Verder is het leuk weten dat er geen een prijsverschil tussen diesel en benzine is. Wel moeten we 70 euro betalen voor tolsticker voor de autobahn per jaar :)

De dealer heeft de lamp trouwens kostenloos vervangen en wist me te vertellen dat op mijn ambition geen bulb failure warning zit. Dus dat weten we ook weer :)

Anders was het door de dealer een pitje laten vervangen ook weer wat overdreven geweest :maakmegek:

Terechte opmerking heb twee linkerhanden ;), ging ervan uit dat ik een lichtje op mijn dashboard zou zien dat aanwijst op een kapotte lamp. Better safe then sorry :). Maar heb weer iets bijgeleerd en heb meegekeken hoe het in zijn werk ging :jaja:

Bovenaan Onderaan