O4 Ervaringen na 3/4jaar

spikehome

Forumguru
Na de vakantie nu een 1200km gereden in totaal nog geen 4k.
Ik fiets veel dus auto staat veel in de garage en voor korte stukjes word die niet gepakt.
Wat zijn mijn ervaringen tov de vorige gti.

Rijden gaat met wat meer comfort, respons gas ook minder bruusk dan de gti ondanks de comfort mode aan.
Stoelen zitten goed zelfs puntje beter dan de gti (ben 1,94)
De acc vond ik minder fijn reageerde nog abrupt en soms onvoorspelbaar tov de gti.
Infotainment tja begin er meer aan te wennen, wel traag met opstart daarna is het goed te doen.
Met de gti nooit een duimpje omhoog gehad deze octavia wel zelfs van bmw rijders.
Jammer dat je weinig hatchbacks ziet.

Volgende week gaat de auto ivm terugroepactie (iets van isolatie wat in brand kon gaan) naar de dealer en mogen ze ook de trekhaak na kijken omdat ik merkte dat de navigatie niet doet wat die zou moeten doen s er iets aanhangt en ik heb geen constant stroom voor de koelkast.

De auto gaat er wel waarschijnlijk weer uit omdat de thuis situatie is veranderd.
15f0757e020737d6e58b94caa69f59fb.jpg

Laatst bewerkt:

PizzaPieter

Donateur
Dank voor de spontane update.

Trekhaak niet goed ingeleerd? Achteraf ondergebouwd?

Interessevraag: thuissituatie veranderd en daardoor andere auto? Wil je daar iets over delen?

Rallye

Forumguru
Nee hoor, zie de CZ configurator:

AC739B69-FA5C-45FD-8DC6-A7B6ABAA7B6A.jpeg
Ik zie wel dat de handgeschakelde ook in Duitsland niet meer te bestellen is - kortgeleden was dat nog wel zo.

De keuze wordt steeds minder. Bij MINI ook enkel nog maar automaat. Saai.

hemi24

Forumguru
Dat weet de dealer zelf waarschijnlijk niet eens omdat inleren min of meer op afstand gebeurd…

Bovenaan Onderaan