O3 RS

philip

Forumguru
En het rokerspakket inderdaad ook niet, maar ik rook dan ook al iets meer dan een jaar niet meer. ;)

Joske

Forumguru
en nu ook niet dat de kwaliteit van ABT zo fantastisch was é..

trouwens dat is in België niet en nooit leverbaar geweest op een nieuwe auto, "officieel" rijdt er trouwens geen enkele gechipte wagen in België rond hoor.. :angel:

vraag me dan wel af waarom we eigenlijk bedrijven hebben in België die dat aanbieden.. :pieker:

:laugh:

philip

Forumguru
Met tuning ga ik nog even wachten tot hij volledig ingereden is en dan zien we wel. Het gaat zowiezo al een hele verandering zijn voor mij mits ik nu in een superb 1.9tdi rondrij.

Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
tis dat!

en nadat ie ingereden is en je er €700 tegenaan gooit heb je ineens 275pk ipv 220pk ;) ;)

(en 430 Nm ter info)

philip

Forumguru
Bedankt, ik heb net de dealer aan de lijn gehad ivm de achteruit rij camera. Hij ging het na vragen of deze nu al te bestellen was.

Cordoba

Forumguru
Dat wordt echt wat moois @philip nu maar hopen dat ie inderdaad dit jaar geleverd wordt (er staat immers alleen tussen half november en half december, en geen jaartal ;) )

Ik weet niet of het mogelijk is om mee te doen aan de actie van Vagtechniek, misschien dat Joske weet of je een kortingscoupon kunt krijgen voor een nog niet geleverde auto (bij de meeting op 6 september).

Joske

Forumguru
het woord "voucher" is idd al gevallen maar daarover later meer in het VagTechniek topic ;) ;)

philip

Forumguru
Net de dealer gehoord, camera is te bestellen en kost 260€ Maar ze kunnen wel geen levertermijn zeggen als ik de optie er bij wil.

TL@

Forumguru
Ik heb de witte (TDI) test gereden in Kortenberg :D

I share your pain mbt de lange levertijd, ik moet ook nog wachten tot november op mijn RS TDI (ik doe wel 50.000km per jaar en het is een lease, dus jammer genoeg geen TSI voor mij)

Nog veel voorplezier :deuk: (klinkt beter dan wachttijd)

Mettes

Forumguru
Ik wacht ondertussen reeds een 5 maanden op mijn Rs Tsi.
Ik kan jullie melden dat dit echt veel te lang is.(overdreven+mijn wachttijd is ondertussen opgelopen tot een dikke 6 maanden)
De zwarte heb in januari ook gereden,de tdi versie bij mijn dealer.
Zoals philip zegt,ga je dan onmiddelijk overstag voor de Tsi.
Qua prestaties is het verschil tussen deze twee enorm.
In cijfertjes lijkt het verschil niet zo groot,in rijbeleving des te meer.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan