O3 RS

philip

Forumguru
Hey vorige week heb ik een nieuwe wagen besteld, het is de octavia rs tsi dsg geworden.
Kleur moon white en leder met red stitching en als andere opties 19" extreme velgen, black design pack, panoramisch dak, canton, electrische opening van de achterklep verwarmde vooruit en het pack rs gps traveller en rs comfort. Het gps traveller pack bevat Columbus gps met DAB , lange assist, intelligent light assist, traffic signs recognition, driver activity assistant en de performance mode selection. Het rs comfort pack is de adaptive cruise control, intelligent park distantie assistant, kessy,verwarmde zetels, tijdelijk reservewiel, mistlampen met bochtverlichting, 230 volt stopcontact, verwarmde sproeiers en verlichte voetenruimte voor en achter. Nu enkel nog het lange wachten, de leveringsdatum tussen 15/11 en 15/12 :cry:

Gefeliciteerd met je aankoop! En wat voor 1.... Ziet er in je bericht al goed uit, laat staan in t echt!

Konden er trouwens niet nog meer opties op? :tongue: haha

Succes en sterkte met wachten! Hou ons op de hoogte over vorderingen en zodra die er is met foto's ;)

philip

Forumguru
Het wachten zal inderdaad lang duren, zo snel als hij binnen is post ik wel wat foto's. Ik kijk er echt naar uit.

Pfff wat een bak... Echt mooi! Stel ik zou zo'n mooi exemplaar hebben en zou wonen in Breda dan was ik in Groningen gaan werken...

Welke optie mist nog dan?

philip

Forumguru
Ik had eerst nog getwijfeld tussen de tdi en de tsi omdat ik niet echt zoveel kilometers meer rijd, maar na de testrit waren er geen twijfels meer. @RaceVrs de big smile ging al na de testrit niet meer van mijn gezicht.:D

RaceVrs

Banned
Zijn nog wel wat dingetjes aan te vinken. Ik heb alles behalve dat dak. (p.s Abt eroverheen is een ware aanrader!)

philip

Forumguru
Van de dsg was ik al zeker enkel nog getwijfeld tussen de diesel en de benzine, maar zoals gezegd na de testrit geen twijfels meer

Bovenaan Onderaan