O3 Interieurverlichting Elegance BL

Voor wie de dashbord verlichting nog niet gezien had, geplukt van internet is een EB HB
skoda-octavia-hatchback-diesel-wit-018--53392090-Medium.jpg
 

weerhuis

Nieuw lid
Gisteren mijn Octavia in ontvangst genomen (Style Business). Kan iemand mij vertellen hoe je de lichtsterkte van het dashbord kunt aanpassen? In mijn vorige Skoda (Superb) was dit heel eenvoudig, maar in de O3 heb ik het (nog) niet kunnen vinden.
Verlichting bij de voeten had ik in de Suoerb ook en brandde idd gelijk met dimlicht. Heb nog niet kunnen ontdekken of het op mijn O3 al dan niet zit, weet ook niet meer exact wat er standaard we/niet op hoort te zitten :banghead:
 

ertromp

Forumguru
Gisteren mijn Octavia in ontvangst genomen (Style Business). Kan iemand mij vertellen hoe je de lichtsterkte van het dashbord kunt aanpassen? In mijn vorige Skoda (Superb) was dit heel eenvoudig, maar in de O3 heb ik het (nog) niet kunnen vinden.
Verlichting bij de voeten had ik in de Suoerb ook en brandde idd gelijk met dimlicht. Heb nog niet kunnen ontdekken of het op mijn O3 al dan niet zit, weet ook niet meer exact wat er standaard we/niet op hoort te zitten :banghead:
Zie handleiding
..........
............
............
............
In te stellen via je Columbus
 

weerhuis

Nieuw lid
Zie handleiding
..........
............
............
............
In te stellen via je Columbus

Als je nu ook nog zou vertellen waar in de handleiding, was het echt nuttig geweest. Onder verlichting of intrumentenpaneel krijg ik het niet gevonden. Volgens mij heb ik alle schermen in Columbus doorgelopen, maar is blijkbaar niet het geval?
 
Bovenaan Onderaan