O3 HB vandaag besteld!

Mitico

Actief lid
Het heeft even geduurd....er waren nogal wat "bedrijfsprobleempjes" waardoor het bestellen even uitgesteld werd, maar afgelopen week is gelukkig het verlossende woord gevallen....bestellen!

Na jaren SW gereden te hebben, handig met kleine kinderen, nu weer overgestapt op een hatchback.

Wat is het geworden?

• 1.2 TSI Greentech
  • Uitvoering: Style Businessline
  • kleur Quartz Grey Metallic
  • Sunset
  • Ruitenwisser achter
  • DAB
  • Verwarmbare voorruit
  • Dynamic pakket
  • Velgen: Alaris 18"

Met de velgen heb ik leuke deal kunnen maken en die worden omgeruild voor 18" Turbine (helemaal blij!).

SKODA_Octavia_LK_Turbine_Velg.ashx

Levertijd 10-12 weken (minder blij...).

Nog een "paar" nachtjes slapen dus :thinking:

Chiel

Actief lid
Prachtige Octavia hatchback heb je samengesteld.

Ik weet uit eigen ervaring dat het lange wachten uiteindelijk wordt beloond met enorm veel rijplezier vanaf de allereerste kilometer. Tot die tijd kun je op het forum genoeg foto's vinden van andere Octavia's die sterk overeenkomen met jouw toekomstige Octavia.

Mitico

Actief lid
Ik heb jouw foto's ook gezien Chiel, mooie bak! Ik heb zelf ook lang getwijfeld over de kleur. In eerste instantie wilde ik "veilig"gaan voor Brilliant Silver Metallic, maar nadat ik in de showroom een Quartz Grey Metallic (voorheen Metal Grey) zag staan met antraciet velgen, heb ik toch de keuze gemaakt voor deze kleur.

Voel me weer als een klein kind die de nachtjes slapen aan het bijhouden is voor zijn/haar verjaardag! :tegek:

Mitico

Actief lid
Uiteindelijk wordt het lange wachten beloond Henk! Wilde eigenlijk ook liever de S3HB, maar die viel buiten de leaseregeling zoals ik hem wilde hebben. Het kon wel, maar dan zou het een redelijk kale uitvoering worden, en ik hou wel van een beetje luxe, pracht en praal

B@s0302

Senior Member
Precies de reden waarom ik ook een Octavia en geen Superb heb! Je mag bij ons zo ongeveer op je eerste werkdag bestellen maar mag wel afrekenen als je tijdens het leasecontract weggaat!

@Mitico, daar heb je gelijk in. Het mag met 50K per jaar wel iets hebben vind ik. Ik heb mijn combi trouwens ook in Quartz grey besteld. Kleur heeft net dat beetje extra.

henriz

Forumguru
Ik heb jouw foto's ook gezien Chiel, mooie bak! Ik heb zelf ook lang getwijfeld over de kleur. In eerste instantie wilde ik "veilig"gaan voor Brilliant Silver Metallic
Heel verstandig. Als je niet de kleur neemt die je wil omdat je het niet aandurft zal dat altijd blijven knagen; zeker elke keer dat je een Quartz Grey Metallic Skoda ziet.

Bovenaan Onderaan