O3 Facelift

DannyG

Forumguru
Ook ik ben blij dat we nog de huidige versie hebben. Ik vind die facelift ook echt niet mooi. Langs de andere kant went alles wel op den duur ... maar toch.

Ik vind het een beetje als met de OII: die was oorspronkelijk ook mooi terwijl de facelift daarvan veel minder mijn smaak was. :pardon:

Maar ja ... voor ieder persoon die het lelijk vind, zal je ook wel iemand vinden die het mooi vindt.

En zo blijft de economie draaien :jaja:
 

Frank

Forumguru
Jonges, meisjes, er zijn nog geen foto's van de FL. Er zijn alleen (lelijke) "artist impressions"
 

tha a

Senior Member
Zonet ook bij de dealer bijgepraat. FL komt er daadwerkelijk binnen korte termijn aan. Zij hadden in Praag al een presentatie gehad. Geen wereldschokkende veranderingen. Ander bumpertje met separate koplampen, ander design achterlichten, betere/mooiere kwaliteit afwerking interieur, opwaardering op Online diensten en assistentie systemen.
 

bonyuri

Actief lid
Maar wat is korte termijn? Gaan de huidige O3 bestellingen al geleverd worden als FL? Mag het hopen van niet...
 

Joske

Forumguru
Gaan de huidige O3 bestellingen al geleverd worden als FL?
dat zou ik niet verwachten... dat ze "zomaar" dingen aan je bestelling mogen wijzigen klopt, tot zelfs een andere kleur toe omdat de verf op was.. Maar een facelift vind ik toch wel al een héél serieuze wijziging aan de bestelling. Daar mag toch eerst een beetje reclame rond gemaakt worden alvorens klanten te verplichten een FL te moeten nemen.
 

RoGEK

Senior Member
Helaas gaat het bij mij niet meer lukken.
Heb sinds gisteren een leasewagen aangeboden gekregen die beschikbaar was. en een nieuwe 14% auto uit 2015 kon ik helaas niet afslaan, al was het niet mijn eigen keuze... hoe graag ik ook een octavia in de lease gereden had.....
 

RoGEK

Senior Member
en welk merk is het dan wél geworden?

Durf het bijna niet te zeggen maar het is een Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Lease Pro geworden met daarbij nog 17" wielen en volledig leder interieur....
Deze was boven mijn lease budget maar omdat mijn werkgever deze al had staan hoefde ik niet de volledige eigen bijdrage te betalen.

Baas blij, en ik ook wel blij ondanks dat het niet mijn eigen keuze zou zijn.
Betaal liever 14% dan 21% of 25% bijtelling over €32000,-

Voordeel is dat ik als compensatie van al dat groene geweld wel weer mijn S4 uit de stalling kan halen ;)
 

Frank C

Forumguru
Wat mij betreft mag het nog wel even duren. Zo mooi is de FL niet van wat we tot nu toe voorbij hebben zien komen......:cry:
 
Laatst bewerkt:

Frank C

Forumguru
Iemand nog nieuws over de fl? Het is oorverdovend stil in de media, dealers weten niks of zeggen niks.

Skoda zal zich eerst concentreren op de introductie van de Kodiaq en de aandacht in de media niet willen laten afleiden door de facelift van een ander "belangrijk" model = O3.
 
Bovenaan Onderaan