O3 EBL Combi Topaz Brown

CoesDoes

Forumguru
Dank voor je input :thumbsup:
Ik ben er nog niet uit, aan de ene kant denk ik dat het wel mooi en zeker niet alledaags kan zijn, aan de andere kant is het wel een risico... :pieker:

Snap niet waarom je nergens zo'n velg irl kan zien... Uiteraard zeggen ze dat dat komt omdat ze te weinig verkocht worden, maar dat is volgens mij ook een oorzaak gevolg kwestie. Zo'n online velgenboer kan volgens mij best één demovelg aanschaffen die ze op verzoek ergen naartoe kunnen sturen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
graag gedaan! het is een aparte/bijzondere velg/kleur, ik wil ook altijd iets 'anders' als standaard dus ik kan me daar goed in vinden, waarschijnlijk moet je dus flink zoeken én aardig wat kilometers maken om er 1 IRL te zien, maar dat lijkt mij de enige juiste optie... succes! ik ben erg benieuwd wat je keuze wordt én naar de looks!
 

Antera

Donateur
Dank voor je input :thumbsup:
Ik ben er nog niet uit, aan de ene kant denk ik dat het wel mooi en zeker niet alledaags kan zijn, aan de andere kant is het wel een risico... :pieker:

Snap niet waarom je nergens zo'n velg irl kan zien... Uiteraard zeggen ze dat dat komt omdat ze te weinig verkocht worden, maar dat is volgens mij ook een oorzaak gevolg kwestie. Zo'n online velgenboer kan volgens mij best één demovelg aanschaffen die ze op verzoek ergen naartoe kunnen sturen.

Helaas is dit niet waar en is daarom zeker niet elk velg te vinden.
 

Maik

Actief lid
Ik ben er niet goed in, maar heb ff wT geprobeerd....
my3u8y6a.jpg
 

CoesDoes

Forumguru
Dank je @Maik
Ik vind dat je best goed hebt gedaan! :thumbsup:
Vind het op deze manier best goed staan, denk dat ik in ieder geval nog even verder ga zoeken of ik de velgen ergens irl kan zien.
 

rdrummen

Senior Member
Heb er nog niet heel veel mee gereden, maar het bevalt tot nu toe prima, drempels en op en af ritten gaan met normale snelheid ook zonder problemen, je voelt ze wel iets meer dan bij de standaard veren, maar je hoeft zeker geen kunstgrepen uit te halen om er overheen te komen.
Ik zie dat je uit Limburg komt, afhankelijk van waar in Limburg dat is is het misschien te doen om een keer bij Nieuwkoop in den Bosch langs te rijden, die hebben een verlaagde demo staan. (En een woonwijk met leuke drempels om de hoek...)
@CoesDoes: Bedankt voor je reaktie en voor de tip, maar dat is me (voor nu) wat te ver vanuit het verre zuiden. Binnenkort zal "de mijne" moeten gaan arriveren, dus dan wacht ik nog wel effe. :)
 

CoesDoes

Forumguru
Helaas de bruine Diewe Trina nog steeds nergens kunnen zien en aangezien de winter er toch echt aan gaat komen ben ik voor een alternatief gegaan. Het is een set Platin P58 7Jx17 ET46 (volgens de gutachten ook geschikt voor sneeuwkettingen) met Uniroyal MS PLUS 77 XLFR 205/50R17 93H geworden.
Da's deze velg:
 

ertromp

Forumguru
Super nette winter velg! :thumbsup: Wellicht nog een keer de sneeuwketting(en) passen mocht je op wintersport gaan.
Ik zal de velgen a.s. dinsdag bewonderen
en heb m'n garagekrik al klaar staan want die wissel is zo gedaan :D
 

CoesDoes

Forumguru
Dank je! Ben er ook wel blij mee en het is altijd leuk om een ander soort velg te kiezen zodat je elk half jaar een beetje een andere auto hebt ;)
Volgens de gutachten moeten ze geschikt zijn voor sneeuwkettingen (o.a. daarom voor deze velg gekozen)
Ik heb kettingen met platte schakels liggen, dus dat moet, zelfs icm de verlaging, goed komen.
 
Bovenaan Onderaan