O3 configuratie.....

ocatavia2015

Actief lid
Het is weer tijd voor een nieuwe leaseauto, nadat ik O2, BMW 1-serie en nu Renault Megane gereden te hebben weer terug bij de auto waar ik meeste rij- en gebruikersplezier van gehad!

Config:
Octavia Combi 2.0TDI Ambition Buss.Line
Black Magic
Actie Pack Plus pakket
Actie: Xenon pakket
Eibach verlaging 30/30
Spoiler
Mak Iguan 18''

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en wat jullie wellicht nog zouden ten zeerste zouden aanraden?!

Heeft er iemand toevallig foto van de Octavia 3 met de Mak Iguan velgen, heb er wel 1 zelf gemaakt via wielengids.nl maar zou ook graag het in het echt willen zien!
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    95,7 KB · Weergaven: 51

Altos

Banned
Welkom hier, mooie configuratie!
Alleen de Mak Iguan velgen zou ik persoonlijk niet pakken op een O3. Ik zelf houd meer van OEM.
Ook is het jammer dat er in de voorste rand van het velgbed (waar de band begint aan de buitenkant) letters in het wiel gestanst zijn (mijn broertje heeft ze in 16" onder zijn citigo) Zijn er nog andere wielen die je in overweging hebt?
 

Darkside

Forumguru
Er zijn beste mooie aftermarket velgen te verkrijgen.
Maar deze lijken me best op de 18" Alaris velgen te lijken. En zou dan liever idd OEM nemen.
Als je perse iets anders dan Alaris of Golus wilt hebben omdat je die al veel ziet. Dan zou ik iets nemen wat ook echt afwijkt van deze velgen.
Verder nette config natuurlijk.
Wat is de reden dat je voor de Maks wilt gaan. Of deze speciek?
 

Antera

Donateur
De doppen gaan vermoedelijk niet passen. De doppen van elk merk heb nagenoeg altijd hun eigen vorm en diameter. Leuke Config gedaan
 

CDK

Forumguru
welkom hier! Belooft een mooie auto te worden, de naaf diameter hoeft niet altijd identiek te zijn aan de maat van het logo, meten is weten.
 

ocatavia2015

Actief lid
Hmmmm..oke... Toch nog maar eens naar oem velgen kijken. Dealer had ook al aangeven dat dit echt mooier zou zijn. Maar dacht even meer aan de bijtelling.....
 

CDK

Forumguru
Het hoeft zeker niet mooier te zijn, maar Skoda heeft wel een paar heel nette wielen in het assortiment, vooral vanaf 18" ;)
 

tha a

Senior Member
goede keuze, ik heb overigens de MAK iguan in 16inch als wintervelg. Naafkapje skoda past gewoon.
 
Bovenaan Onderaan