B.Stuurder
Forumguru
Dat zei mijn dealer dus ook. Precies hetzelfde.Dan is het netjes van de dealert, net als de overige dingen, aangezien ik nergens om had gevraagd. Hij zei, het hoort er gewoon op, je kunt niet met 'normale' letters hierop rijden![]()
Dat zei mijn dealer dus ook. Precies hetzelfde.Dan is het netjes van de dealert, net als de overige dingen, aangezien ik nergens om had gevraagd. Hij zei, het hoort er gewoon op, je kunt niet met 'normale' letters hierop rijden![]()
Zal toch wel gewoon in de 'afleveringskosten' begrepen zijn?
#sigaaruiteigendoos
Ik heb een auto met daarin alle opties, en dan nog wat. Maar geen gevarendriehoek. Ben je niet verplicht deze te hebben trouwens ?

Normaal gezien is de garage verplicht een gevarendriehoek, brandblusser, ehbo kit... erbij te geven, want je betaald daar dan ook voor, staat altijd op je bestelbon leveringsklaar maken is dat. Normaal gezien krijg je zelf nog een liter olie ook![]()

En ik heb geen bon gezien, het is lease in mijn geval. Afleverkosten zijn in Nederland een officieel punt van discussie, omdat deze kosten overal verschillen en niet duideljk is wat er voor geleverd wordt.
Het excuus van dealers was, dat de kosten in de auto meeneme, de auto weer duurder zou maken in de showroom, maar het vermoeden is, dat de afleverkosten het gebrek aan marge op de auto moeten verzachten.

Ja betaalde ( door jou ) service is altijd leuk toch ???Weet niet of het standaard is of service, maar vond het wel leuk.

Tsja wij waren het met je laatste wagenkeuze niet eens........dussssIn dit geval ben ik het een keer niet met je mee eens.
Let er wel op dat je er ook nog bij moet kunnen als je ondersteboven in de gordel hangt.Die zitten daar overigens niet heel handig, eens kijken of die naar de zijkant van de middenconsole kunnen