[O2] Xenon lens lamp Winparts: iemand ervaring met deze?

Tallguy

Forumguru
[MODERATORBREAK]Verplaatst naar Onderdelen van Derden.[/MODERATORBREAK] Dit omdat het aftermarket lenzen zijn en niet standaard van Skoda.
 

Figaro75

Senior Member
Ik heb ze sinds een aantal weken in mijn auto zitten in combinatie met Xenon van Pilot en ik ben zeer tevreden.
Pasvorm is prima en alles ziet er degelijk uit.
Incl. stelmotoren en het werkt allemaal prima.
Ze worden alleen geleverd zonder de houdertjes voor de knipperlichten maar die kan je gewoon van je oude units over zetten.

Glas is helemaal helder ook van de knipperlichten.
Ik heb er zilveren bolletjes in zitten die oranje knipperen.
Staat net wat mooier ipv oranje bolletjes.

Hoe de duurzaamheid is kan ik je nu nog niet vertellen.

Was ook zeer tevreden over Winparts.
Goede bezorging, netjes verpakt.

Kreeg alleen de originele stekkers niet zo makkelijk los als de handleiding doet voorkomen.
Moest toch met een schroevendraaier een beetje wrikken.

Xenon paste trouwens helemaal netjes in de kunststof afdekkap.
De slim ballast van Pilot lijkt wel gemaakt voor dat bakje want die past precies.

Heb er ook ledlampjes in van deboled en totaal geen foutmeldingen.
Dus ook een aanrader.

De lampen moesten trouwens wel goed afgesteld worden maar dat deed mijn garage kosteloos tijdens de werkzaamheden aan de airco.
Zowel grootlicht als dimlicht goed versteld, dus dat werkt ook prima.
 

MarijntjeTDI

Actief lid
Dankjewel Figaro voor je uitgebreide post!

wel raar eigenlijk dat er geen knipperlichtbevestiging inzit....

mvgr,

Marijn
 

MarijntjeTDI

Actief lid
@Figaro: heb nog even gebeld naar winparts voor wat betreft die knipperlichthouders: deze zouden er gewoon bij moeten zitten.
Tenzij op de website vermeld staat dat deze er niet bij zitten wat niet het geval is. Ik zou dus even bellen met die mannen...

Gr,

Marijn
 

Figaro75

Senior Member
Tja, ze zitten er al weer een tijdje in en zowel bij de linker als bij het rechter zat het er niet bij. Ik heb ze gewoon uit de oude overgezet en dat paste precies.

Ik vind het niet zo'n probleem.

Als je ze echter besteld en ze zitten er toch niet bij kan je dat in ieder geval bij hun melden. Maar voor de prijs zou ik het in ieder geval niet laten:baby012:
 

MarijntjeTDI

Actief lid
Heb ze zojuist besteld en een opmerking erbij over de knippers. Laat het weten als ze binnen zijn. Nogmaals bedankt voor je foto's.
 

Figaro75

Senior Member
Om het topic compleet te houden hier dan ook de foto's waar Marijn naar refereert

P1030217Large.jpg


P1030218Large.jpg


P1030221Large.jpg


P1030222Large.jpg


P1030223Large.jpg
 

MarijntjeTDI

Actief lid
kreeg zojuist een bericht van de klantenservice dat het TOCH klopt dat ze er NIET bijzitten omdat het een stylingsartikel betreft.......
 

Figaro75

Senior Member
Ach, ik zou me er niet druk om maken.
Je originele passen prima.

En als je toevallig je originele wil verkopen dan meld je dat er gewoon bij :smirk:
(dat ze er niet bij zitten)

Voor de rest zijn ze wel helemaal compleet.
Dus incl. afdekdop voor het grootlicht en de kap (alleen niet doorzichtig maar gewoon zwart) voor het dimlicht.
Ook de stelmotoren werken prima. Dus op zich wel vreemd dat die twee houdertjes voor de knipperlichten er niet bij zitten.
 
Bovenaan Onderaan