[O2] Vandaag besteld...

Na een proefrit vandaag meteen maar de knoop doorgehakt.... Een O2 laten reserveren door mijn dealer. Nu moet maandag alleen mijn wagenpark beheerder nog even de offerte naar het leasebedrijf sturen en dan kan ik over 4(!) weekjes al genieten van mijn O2.


Het gaat een Skoda Octavia Combi Attractive Business Elegance 2.0 TDI DSG
worden in de kleur Black Magic Pearl met de Eminent Onyx bekleding. Productieweek is week drie en over vier weekjes mag ik al gaan genieten van mijn nieuwe aanwinst!

Kan eigenlijk niet wachten, want dan kan eindelijk mijn Renault Modus (nieuw in dienst dus dan de "slettebak" van de zaak tijdelijk gekregen) terug richting de wagenpark beheerder.
 

Fabia

† In Memoriam
Kan eigenlijk niet wachten, want dan kan eindelijk mijn Renault Modus (nieuw in dienst dus dan de "slettebak" van de zaak tijdelijk gekregen) terug richting de wagenpark beheerder.

Onder het mom van die zien we nooooit meer terug!
 

Steve

Senior Member
Na een proefrit vandaag meteen maar de knoop doorgehakt.... Een O2 laten reserveren door mijn dealer. Nu moet maandag alleen mijn wagenpark beheerder nog even de offerte naar het leasebedrijf sturen en dan kan ik over 4(!) weekjes al genieten van mijn O2.


Het gaat een Skoda Octavia Combi Attractive Business Elegance 2.0 TDI DSG
worden in de kleur Black Magic Pearl met de Eminent Onyx bekleding. Productieweek is week drie en over vier weekjes mag ik al gaan genieten van mijn nieuwe aanwinst!

Kan eigenlijk niet wachten, want dan kan eindelijk mijn Renault Modus (nieuw in dienst dus dan de "slettebak" van de zaak tijdelijk gekregen) terug richting de wagenpark beheerder.
Gefeliciteerd met de aanschaf van een O2
Wat ik alleen niet helemaal begrijp hoe jij aan 4 weken komt.
Productie week 3 is volgende week al.
Ik moet 10~12 weken wachten vanaf bestelling tot aan levering of betaal je in natura dat het sneller kan :grin:
 

cvegreen

Forumguru
proficiat man met je O2 .
Van zodra je hem hebt graag foto's , dat zegt altijd meer als woorden.
 
Gefeliciteerd met de aanschaf van een O2
Wat ik alleen niet helemaal begrijp hoe jij aan 4 weken komt.
Productie week 3 is volgende week al.
Ik moet 10~12 weken wachten vanaf bestelling tot aan levering of betaal je in natura dat het sneller kan :grin:

De auto gaat echt in week drie in productie. De dealer heeft hem voor mij gereserveerd en dan gaat hij over vier weken hier zijn. Ik mag toch aannemen dat hij mij geen leugentjes verteld.... :smirk:
 

Steve

Senior Member
De auto gaat echt in week drie in productie. De dealer heeft hem voor mij gereserveerd en dan gaat hij over vier weken hier zijn. Ik mag toch aannemen dat hij mij geen leugentjes verteld.... :smirk:
Nee dat denk ik ook niet maar klinkt wel vreemd die 4 weken levertijd als je vandaag besteld hebt.
+-10 weken is standaard maar ik hoop voor je dat de dealer gelijk heeft en dat je lekker snel kan rijden :)
 

higgy

Forumguru
Die 4 weken kun je gevoeglijk vergeten. Of je dealer weet ergens een voorraad-auto te staan. Als je de auto in 8 weken hebt is het netjes.
 
Ja, ja, vandaag eindelijk het groene licht gekregen van mijn wagenpark-beheerder. Mocht ook wel na twee weken....:(

Enfin, auto blijkt al bij de dealer te staan en nu worden de accessoires er nog ingezet en dan kan ik over maximaal twee weken al rijden!
 
Hij komt... Hij komt...

Op valentijnsdag mag ik hem op gaan halen bij de dealer. Net gebeld dus ben helemaal gelukkig. Kan ik eindelijk eens fatsoenlijk rijden en genieten van de Nederlandsche Snelweg, al dan niet in de file :smirk:
Ik zal natuurlijk foto's plaatsen als ik hem in bezit heb...
 
Vandaag opgehaald en wat is het een beauty. Helaas moest ik voor mijn werk naar Corus in Velsen dus hij is nu al vies. Klein voordeeltje, wel meteen 240 km gereden om aan mijn nieuwe auto te wennen!
 

Steve

Senior Member
Vandaag opgehaald en wat is het een beauty. Helaas moest ik voor mijn werk naar Corus in Velsen dus hij is nu al vies. Klein voordeeltje, wel meteen 240 km gereden om aan mijn nieuwe auto te wennen!
Gefeliciteerd en dat er nog vele kilometers mogen volgen.

Mooie omgeving dat Velsen ik heb er gewoond :)
 
Bovenaan Onderaan