O2 tuning: Milotec in Duitsland

Zoef

Actief lid
Re: Škoda Octavia 2.0 TDI Milotec

ik ben het met je eens dat je aan een uitlaatsierstuk niet zou moeten zien dat het nep is, dan is het echt zonde geld...
Voor wat betreft die pookknop, vind ik persoonlijk over de top. Dan liever audi TT pedalen of zo en een passat W8 binnenverlichting, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Die grille is wel weer leuk en anders dan standaard.
gr.
Zoef

___JC___

Forumguru

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
uitlaatsierstuk is niet te zien dat het nep is..

[/ QUOTE ]

Heb jij m dan toevallig Veejay? Hij is wel netjes, dit soort dingetjes maken een auto echt af vind ik. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

uitlaatsierstuk = halfords tuning /forum/images/graemlins/wink.gif
Monteer een mooie sportdemper die in het zicht zit... heb je nog een mooiere sound ook!

___JC___

Forumguru

Monteer een mooie sportdemper die in het zicht zit... heb je nog een mooiere sound ook!

[/ QUOTE ]

Een mooiere sound op een diesel.......
/forum/images/graemlins/smiley29.gif

VEEJAY

Forumguru

ik had op mijn Toledo TDI een vette Remus einddemper, helaas moest er nog meer gebeuren voor de mooie brul. Zonde geld 900 gulden. Hij hing ook onder de achterbumper. 3 jaar mee rondgereden.

Nu voor veel minder hele mooie pijpjes netjes in de bumper. Ik ben superblij (zie andere topic van mij /forum/images/graemlins/winkie.gif )

[/ QUOTE ]

Een mooiere sound op een diesel.......
/forum/images/graemlins/smiley29.gif

[/ QUOTE ]

Ja, wrm zou dat niet kunnen??? Ik heb zelf ook een sportdemper onder mn 1.9D en de middendemper vervangen voor een rechte pijp. Hij maakt nu wel degelijk een mooie zware brom. Diesel of geen diesel.

___JC___

Forumguru

Ik ben nieuw in diesel-land (vanaf 4 maart aanstaande pas) maar ik neem aan dat dat zware geratel vanonder de motorkap niet verdwijnt met een sportuitlaat.
Ook al is ie helemaal van voor naar achter. /forum/images/graemlins/473.gif

VEEJAY

Forumguru

Ja een diesel kwam een mooie brul maken via de uitlaat, maar zoals ik al gepost heb is een einddemper alleen niet genoeg.

Ik ben nieuw in diesel-land (vanaf 4 maart aanstaande pas) maar ik neem aan dat dat zware geratel vanonder de motorkap niet verdwijnt met een sportuitlaat.
Ook al is ie helemaal van voor naar achter. /forum/images/graemlins/473.gif

[/ QUOTE ]

ik heb ook niet gezegd dat het geluid onder de motorkap verdwijnt..... ik heb gezegd dat de sound beter werd, en dat word het. Luister maar als ik je op de snelweg inhaal.... dan hoor jij geen geratel van mn motor /forum/images/graemlins/wink.gif

___JC___

Forumguru

Inhaal?? Is er file dan??
/forum/images/graemlins/laugh.gif /forum/images/graemlins/laugh.gif /forum/images/graemlins/laugh.gif

Hoog Sjonnie gehalte die tuning spulletjes. Die gril is nog wel oké maar die pookknop is echt tè fout.

___JC___

Forumguru

That's me...proud to be fout!!
/forum/images/graemlins/rockon.gif /forum/images/graemlins/rockon.gif /forum/images/graemlins/rockon.gif

___JC___

Forumguru

Thanx Dutch die is ook helemaal standaard (op 17 inch en een regensensor na).
Wil gewoon een beetje sportieve accenten op mijn te leveren combi. Anders wordt de overgang zo bruut!
/forum/images/graemlins/cool.gif

Tallguy

Forumguru

Hoe zit het trouwens met het spuiten van de onderdelen? Is dat iets dat je zelf kan doen? Hoe kom je aan de juiste verf?

Vind zo'n ondergrill best wel mooi met die luchthappers, maar het moet dan wel in de DaimondSilver metallic kleur zijn, anders staat het niet.

___JC___

Forumguru

Vriend van me werkt bij een autospuiterij dus ik had geluk.
Je kan het kleurnummer vragen aan je dealer dan kan je gewoon dezelfde kleur bestellen.
En zelf doen lijkt me lastig. Kan wel maar of het mooi wordt?

Jpoers

Lid

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Bazzie</font><hr />

[/ QUOTE ]

Zo'n lelijk gebrul wat je constant hoort, zullen mijn buren leuk vinden als ik weer de nachtdienst inga en mijn auto start.

een 'vet wrede' auto
wink.gif

Timothee

Actief lid

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jpoers</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Bazzie</font><hr />

uitlaatsierstuk = halfords tuning &lt;img src="/forum/images/graemlins/wink.gif" alt="" /&gt;

[/ QUOTE ]

Zo'n lelijk gebrul wat je constant hoort, zullen mijn buren leuk vinden als ik weer de nachtdienst inga en mijn auto start.

[/ QUOTE ]

Voor een "vette" brul volstaat het vaak ook om de luchtfilter te modificeren
smile.gif

Ik heb die ervaring met de voormalige VW Golf III 2.0 van mijn ouders. Ze waren een keer op vakantie en toen heb ik het onderste kapje eens van de luchtfilter gehaald (en het filter zelf met een tiental elastieken vast gezet) zodat hij over het volledige oppervlak lucht aan zoog.
Hoewel ik er na 2 dagen al gek van werd, klonk het wel bruut...een beetje vergelijkbaar met zo'n Corrado G60
laugh.gif

Veel goedkoper dan een sportdemper.

Vraag me trouwens af of dit ook werkt bij een diesel...wil het eens proberen met mijn O2 1.9TDI (alleen om te testen...geluid is té voor zo'n zakenbolide)
smile.gif

Bovenaan Onderaan