O2 tuning: Milotec in Duitsland

ApolloDrm

Nieuw lid
Omdat een leeg forum eigenlijk ook geen bestaansrecht heeft, hier maar wat vulling /forum/images/graemlins/smile.gif

Ik was op internet beetje aan het rondzoeken wat er zoal aan tuning voor de octavia te vinden is, en kwam uit op MiloTec, een duitse octavia tuner.

Behoorlijk uitgebreid aanbod aan tuning opties. Niet dat alles even mooi is, maar als je geinteresseerd bent is het zeker een tip: www.MiloTec.de .. Overigens heft de site een lijst met internationale partners (waaronder een nederlands bedrijf)

Een foto van een getunede O2 die op een autoshow in Essen gestaan heeft:

octavia_ii_front_640.jpg
 
Milotec was bij enkele van ons al bekend. Kijk maar eens rond in het forum, er zijn al enkele topics over te vinden incl foto's van leden die al iets van Milotec op de auto hebben zitten. Ik zal binnenkort van mijn eigen auto ook een foto plaatsen waar met name de chrome zijstrips van Milotec op te zien zijn.
 

ApolloDrm

Nieuw lid
Ben wel benieuwd naar foto's van O2's met dit soort 'accessoires' .. en ervaringen over in hoeverre dergelijke accessoires van Milotec zelf aan te brengen zijn of dat je het beter aan een ervaren iemand over kunt laten.

Vind dat plaatje van de Milotec site in ieder geval best een fraaiere look dan de standaard O2.
 
@ApolloDrm, Ik heb het tijdens het rijklaar maken van mijn auto laten doen door de dealer. Zag er wel netjes uit, op een nieuwe auto volgens mij zelf goed te doen. Die strips zijn niet echt silver, zit een soort van doorzichtige laag overheen, zeker als de zon er op schijnt ziet het er erg mooi uit. Maar de foto's zullen komen en misschien ben ik er tijdens een meeting ook wel eens bij.
 
De auto ziet er zeker strak uit zo. Inderdaad mooie velgen en lekker laag op de wielen. Booskijkers vind ik persoonlijk niet zo mooi.
 
Ik heb echt een HEKEL aan zwarte stootstrips op niet zwarte auto's, net als wieldoppen. Verschrikkelijk. Zal wel een geestelijke afwijking van me zijn of zo /forum/images/graemlins/confused.gif
 

higgy

Forumguru
Noemt de jeugd dit nu een 'wrede' of een 'vet coole' auto? /forum/images/graemlins/wink.gif
 

higgy

Forumguru
@Karstieman: nee joh, je bedoelt Vette Bek !
(Die hebben ze hier in Helmond collectief...)
 

___JC___

Forumguru
Re: Škoda Octavia 2.0 TDI Milotec

Zit er over te denken om een aantal dingen van Milotec op mijn nog te leveren Octy te zetten. /forum/images/graemlins/crazy.gif

Bijvoorbeeld de embleemloze honingraat gril. Staat echt mooi zeker op een zwarte Octy!
Ook die pookknop met lichtgevend groen bovenop is erg fraai.
Zit nog te twijfelen over het metallic dashboard en een uitlaatsierstuk. Eingelijk vind ik dat aan een uitlaatsierstuk bijna niet te zien moet zijn dat het een 'nepper'is. Wat denken jullie?
/forum/images/graemlins/confused.gif
 

Bijlagen

  • 17110-tuning2.jpg
    17110-tuning2.jpg
    81,2 KB · Weergaven: 17

___JC___

Forumguru
Re: Škoda Octavia 2.0 TDI Milotec

Pookknop en dashboard
 

Bijlagen

  • 17111-tuning4.jpg
    17111-tuning4.jpg
    8,2 KB · Weergaven: 17

___JC___

Forumguru
Re: Škoda Octavia 2.0 TDI Milotec

Uitlaatsierstuk
 

Bijlagen

  • 17112-tuning3.jpg
    17112-tuning3.jpg
    5,3 KB · Weergaven: 24
Bovenaan Onderaan