[O2] Tuning icm met 2.0tdi (140PK) DSG

___JC___

Forumguru
Logisch, uiteindelijk verlies je het van de luchtweerstand. Maar van een heel grote berg af dan misschien. :)
Bij een diesel houdt het meestal op wat betreft de versnellingsbakverhoudingen.
 

sitechris

Donateur
hopen dus op windkracht 6 in de rug of een hele lange Autobahn helling. Op de A1 van de Eiffel naar Keulen heb je een hele lange.....
 

VEEJAY

Forumguru
En heb je het al geprobeerd JC?

OVer de topicstart zelf, ik begrijp dat je dmv meer oliedruk 500NM op een DSG kan krijgen.

Dit lijkt mij wel aardig, heb al geinformeerd bij mijn favoriete tuner over de mogelijkheden.
 

VEEJAY

Forumguru
Ik kan ook niet wachten om de Oberhausen straight te pakken voor een goede testrit.

Anyway, vergeet niet de buitenspiegels in te klappen voor betere cw waarde ;)
 

sitechris

Donateur
ik heb gelezen dat dit vaak averechts werkt, omdat de spiegels juist efficient ontworpen zijn voor cw-waarde icm rest van koetswerk.
 

VEEJAY

Forumguru
Op de Oberhausen straight heb je kans dat Sitechris (Onze skodaforum STIG) je weer voorbijkomt met een of ander exoot ;)
 

Captain Hook

Forumguru
Ik kan ook niet wachten om de Oberhausen straight te pakken
De afgelopen jaren regelmatig dit stuk gereden (op de weg terug naar NL). En zo hard als m'n O2 2.0 TDI ging (indien vrije baan), daar stond ik versteld van!

Bij 225km/h op de teller (en dan nog steeds geen trillend stuur of andere beangstigende afwijkingen) vond ik het wel welletjes.
En dan is die van mij niet eens gechipt... maar blijkbaar wel goed ingereden...:489:
 
Bovenaan Onderaan