O2: Swing vervangen door Zenec - Fotoverslag

Vanenkelen

Forumguru
Naar een marktplaats figuur, maar wel diegene die gewoon wel netjes communiceerde. Voor onze forumcollega waren er toch te veel onzekerheden en hij ging morgen geloof ik al op vakantie, dus dan werd het allemaal beetje overhaast....
 

EdK

Forumguru
tsja overhaast moet je zulks soort dingen niet doen.
Maar met een beetje handigheid en gepuzzel vermoed ik toch dat het had kunnen werken.
Maar goed wie ben ik.....
 

AndreM

Forumguru
@AndreM


Ehh, geloof niet dat dat nog werkt bij de F3C. Bij mij openen & sluiten de vensters niet op de afstandsbediening, da's geprobeerd.

Heb je misschien alleen voor elektrische ramen?
Als dat zo is bestaat de kans dat het dan niet werkt.

Ik moet het bij de Citigo van mijn vrouw nog uitproberen.
 

GJ M

Forumguru
Heb je misschien alleen voor elektrische ramen?
Als dat zo is bestaat de kans dat het dan niet werkt.

Ik moet het bij de Citigo van mijn vrouw nog uitproberen.
Ondanks alleen voor elektrische ramen werkt dit wel op lijn O2FL
 

CDK

Forumguru
op de nieuwe Fabia werkt dat niet meer, de Fabia is in een low budget jasje gehuld helaas, de benodigde comfort modules ontbreken simpelweg. ook alleen bij het raam aan de bestuurderskant hoef je het knopje in het portier niet vast te blijven houden bij openen en sluiten van het raam, bij de andere 3 ramen helaas wel.
 

EdK

Forumguru
niet om het één of ander , maar ging het hier niet over een fotoverslag van de swing naar een Zenec ??
maw zijn we niet met een topic kaping in de ergste vorm bezig ???

:lezen::pieker::jaja:
 

CDK

Forumguru
jullie hebben helemaal gelijk, soms neemt een post een wending en blijven daar reacties op volgen zonder dat men zich bewust is waar het oorspronkelijk over ging, ik heb daar een verkeerde steen aan bijgedragen, sorry :(
Back on topic dan maar!
 

EdK

Forumguru
Gaat niet om het gelijk hebben in deze @Corné de Kluijver , ik ben er net zo goed soms schuldig aan.
En wil met deze zet zeker geen moraalridder worden, maar het viel me gister opeens op (helder moment )
Blijft alleen de vraag over of de mods hier nog wat aan kunnen doen , en zonder bot teksten met inhoud te verwijderen. Want dan kan je het beter laten staan.
 

Vanenkelen

Forumguru
Kenmerkt ook wel de sfeer op dit forum. Ja het gaat over een fotoreportage van een Zenec maar al ouwehoerend kom je dan ineens op andere dingen uit. Wat mij betreft (als topicstarter) geen enkel probleem. Maar voor de overzichtelijkheid van de posts misschien wat minder handig :-).

Ik heb trouwens nog een ander topic open in het O2 forum als we het over knopjes van de ruitbediening willen hebben.... Haha.
 
Bovenaan Onderaan