O2 Scout besteld:-)

JVL

Nieuw lid
Dag iedereen,

Ik ben Jurgen uit Bekkevoort (België) en ik heb gisteren een O2 Scout 2.0tdi besteld met volgende opties:

- kleur cappucino beige
- prestige-pack: leder/alcantara-bekleding, radio stream, elektrische ramen achteraan
- multi-functioneel stuur
- PDC voor en achter
- verwarmde zetels voor en achter
- afneembare trekhaak
- cruise-control

Levering is voor begin oktober.

J.

Super auto. Zijn ook bezig met een Scout. Ivm de verwachte KM/j gaat de voorkeur uit naar de FSI. Hebben al proefgereden met de TDI maar de benzine uitvoering voor een proefrit is in NL maar moeilijk te vinden

JVL

Nieuw lid
Alvast bedankt voor de leuke reacties, ik kan haast niet wachten... :smiley29: Ik post zeker een aantal foto's als hij er is...

cvegreen

Forumguru
Hoi,
Dat is een heel mooie keuze dat je daar gemaakt hebt . Een mooie uitvoering in een heel mooie kleur .
Je zult er ongetwijfeld heel veel plezier aan beleven.

Dat wachten is een hel...:smiley29:

als je een proefrit wil doen kan ik altijd eens langskomen (woon in Hasselt), was één van de eerste die er ene had in België en heb inmiddels al meer dan 40.000km op de teller. mijn opties:

1. radio stream
2. open dak
3. alcantara/leder zetels/ electr ruiten achter
4. cargo platformconcept (aanrader!)
5. verwarmde zetels
6. cruise control
7. verduisterde achterruiten
... en nog wat klein geprul dat me op dit moment ontgaat... :)
het is een heel prettige wagen die je niet aan elke straathoek tegenkomt, en een absoluut all-round talent!

proficiat met je keuze!

JVL

Nieuw lid
Vroomstar, bedankt voor het aanbod maar ik heb via de dealer een tijdje geleden een proefrit gedaan met een Scout van bij Skoda Import. Dat vond ik trouwens ook een mooie service, ik heb er 2u. mee mogen rondscheuren en die testrit heeft me de laatste twijfels doen wegnemen. Het is absoluut een blikvanger, tijdens een korte stop aan een tankstation aan de E314 zag ik een paar mensen kijken en afvragen wat voor wagen dit wel was:-) Daar hou ik wel van...
Blij dat je er nog steeds tevreden mee bent!

JVL

Nieuw lid
De Scout staat bij de dealer, ik kan hem dinsdag gaan ophalen... Nog enkele slapeloze nachten:laugh:

J.

cvegreen

Forumguru
Inderdaad nog een paar slapeloze nachten , maar daarna is het gewoonweg genieten en ben je het wachten snel vergeten .

JVL

Nieuw lid
De Scout staat in mijn garage!! Gisteren een toertje gedaan, leuk, leuk, leuk!:super: Foto's volgen in het weekend...

Bovenaan Onderaan