O2 RS vs Audi A4 AVANT 2.0T

JinxRS

Lid
Gegroet vanuit munchen, ik had een autoblaadje voor
in het vliegtuig gekocht en kwam een leuke test tegen.

In de autoweek van deze week staat een artikel over alternatieven voor de grote merken.
De O2 combi RS wordt tegenover een A4 avant 2.0 T gezet.....Drie keer raden wie de winnaar wordt.

d8bf44f954742da56268b70688a107e8.jpg


(02 = goedkoper, ruimer, beter uitgerust (xenon, sportstoelen, Stoelverwarming etc) en doet niet
onder qua rijgedrag.

.....ik blij dat ik een RS combi heb
cool.gif


voor een preview van het artikel
http://www.autoweek.nl/magazineorder.php?ID=10659
 

SkodaMan

Actief lid
Ik heb geen artikel in een autokrantje nodig om me goed te voelen over mijn Octavia II maar het is wel aardig om te lezen.
 

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: JinxRS</font><hr />

en doet niet onder qua rijgedrag.


[/ QUOTE ]

Sterker nog, overtreft 'm!
 

Greggy

Actief lid
Ditto... het verschil zit hem in de kleine dingen. Maar om daar nou zoveel aan uit te geven. Het is het gewoon niet waard... maar image he..?
 

sitechris

Donateur
als je de audi qua uitrusting op gelijk niveau brengt met de Skoda, is het prijsverschil enorm.

Wil je de prijs tussen beide echter gelijktrekken dan kun je de Skoda kun je bij Abt tot 270 pk tunen, en je kunt hem full option bestellen (leer, navi). Kortom, ik zou nooit voor de Audi gaan, die meerprijs krijg je mss een beetje terug in je inruil, maar er blijft altijd een gapend gat...
 

Matra_Murena

Actief lid
Ik vind de A4 veel te krap voor mij. Je zit er echt helemaal ingebouwd in in vergelijk met een O2. Het interieur vind ik ook niet (veel) mooier dan de Skoda. Het enige is eigenlijk het materiaal dat voor de dash wordt gebruikt, is toch wat fijner en strakker dan van de O2. De airco daarentegen ziet er niet uit, evenals de bekerhouder en het bakje daarnaast. In het oog springende plastieke elementen!

Ik hoop dat de facelift ook de middenconsole heeft meegepakt want ook daar wint de Skoda het met de A4 (van voor de facelift)Dus in het kort: zelfs als ze gelijk geprijsd zouden zijn zou ik voor de O2 gaan.
 

Erikje

Actief lid
ik ben reeds van de A4 overgestapt naar O2. Voor hetzelfde geld het je zoveel meer luxe, ongelooflijk!
 
Bovenaan Onderaan