[O2] Ow Ow Ow, wat rijdt ze lekker

Afgelopen vrijdag na lang wachten eindelijk mijn O2 opgehaald.

Toen ik aankwam bij S-point in Amsterdam stond ze al te glimmen op de parkeerplaats...
Ik had de kleur (antraciet grijs) nog niet in het echt gezien, maar het is fantastisch. Helemaal in combinatie met het beige halflederen interieur.
Na het officiele gebeuren, kon ik dan eindelijk gaan rijden..
De eerste kilometers rustig inrijden en na een klein half uurtje toch maar even gas geven... De 2.0TDI gaat er direct als de bliksem vandoor... Een grote smile van oor tot oor was het gevolg. 6bak is echt heerlijk. Je kunt lekker cruisen met 120, maar ook bij flink doortrekken bij 180 pas doorschakelen naar 6.. JIHAAAAA!
De radio (stream) geeft een lekker geluid. Radio ontvangst niet perfect met cd's en MP3 is goed genoeg..
Maxidot moet ik nog even gaan uitvogelen. Heb nog niet helemaal ontdekt hoe ik dit moet/kan activeren en wijzigen... (TIPS???)
Bluetooth carkit werkt ook naar behoren, al vind ik de steun die op het dashboard is gemonteerd het enige minpunt aan de auto. Ik denk dat ik deze maar als bevestigingspunt voor mijn TOMTOM ga gebruiken...

Nou tot zover. Zodra ik een beetje kilomters heb gemaakt zal ik wel weer eens een update doen...

gegroet
 

henk_de_bruin

Actief lid
Re: OW OW OW, wat rijdt ze lekker

ravdlinde
gefeliciteerd met je auto.
zou je zo vriendelijk willen zijn om een paar foto's te plaatsen want de kleur heb ik ook nog niet gezien op de octavia.

gr henk.
 
Re: OW OW OW, wat rijdt ze lekker

In de fotogalerij staan al een tijdje foto´s van de O2 in antraciet.
 
Re: OW OW OW, wat rijdt ze lekker

</font><blockquote><font class="small">Citaat: henk_de_bruin</font><hr />

ravdlinde
gefeliciteerd met je auto.
zou je zo vriendelijk willen zijn om een paar foto's te plaatsen want de kleur heb ik ook nog niet gezien op de octavia.

gr henk.

[/ QUOTE ]

Er staat hier al een auto in de kleur antraciet

foto antraciet grijze Octavia
 

japiejo5

Actief lid
Re: OW OW OW, wat rijdt ze lekker

</font><blockquote><font class="small">Citaat: ravdlinde</font><hr />

Bluetooth carkit werkt ook naar behoren, al vind ik de steun die op het dashboard is gemonteerd het enige minpunt aan de auto. Ik denk dat ik deze maar als bevestigingspunt voor mijn TOMTOM ga gebruiken...
gegroet

[/ QUOTE ]

Kun je daar ooke een foto van maken,...is dan de standaard plaats waar ze m monteren?
 

Fabia

† In Memoriam
Re: OW OW OW, wat rijdt ze lekker

Gefeliciteerd met de Octavia en vele veilige kilometers gewesnt.
 
Re: OW OW OW, wat rijdt ze lekker

</font><blockquote><font class="small">Citaat: ravdlinde</font><hr />

Maxidot moet ik nog even gaan uitvogelen. Heb nog niet helemaal ontdekt hoe ik dit moet/kan activeren en wijzigen... (TIPS???)

gegroet

[/ QUOTE ]

Door het tuimelschakelaartje op de rechter stuurstang ingedrukt te houden, het onderste welteverstaan, kom je in het Maxidot menu terecht. Onder op de stuurstengel zit een knopje om je menukeuze te bevestigen.

Met het tuimelschakelaartje loop je door het menu heen
aangenaam.gif
 

vdijk

Lid
Re: OW OW OW, wat rijdt ze lekker

</font><blockquote><font class="small">Citaat: ravdlinde</font><hr />

Bluetooth carkit werkt ook naar behoren, al vind ik de steun die op het dashboard is gemonteerd het enige minpunt aan de auto. Ik denk dat ik deze maar als bevestigingspunt voor mijn TOMTOM ga gebruiken...


[/ QUOTE ]

ik heb ook een ook een bluetooth carkit besteld en wil dus ook af van de steun voor de telefoon. wou hem eventueel ook gaan gebruiken voor mijn tomtom.
kun je misschien foto's maken als je de tomtom heb aangesloten, zodat ik dit ook kan gebruiken. alvast bedankt
 
Re: OW OW OW, wat rijdt ze lekker

Na een half uurtje al gelijk op het gas? Inrijden hoeft officieel niet meer, maar als je geen olieslurper wil......
1884.gif
 
Re: OW OW OW, wat rijdt ze lekker

</font><blockquote><font class="small">Citaat: MarsTDI</font><hr />

Na een half uurtje al gelijk op het gas? Inrijden hoeft officieel niet meer, maar als je geen olieslurper wil......
1884.gif


[/ QUOTE ]

bij aflevering heeft de dealer mij verteld om de eerste 1.000 km niet boven de 3.000 toeren op te trekken.....toch doen zou de kans op veelvuldig garagebezoek vergroten....degenen die dat niet gedaan hadden....die hebben nu spijt (maar dat is te laat) want ze moeten steeds olie bijvullen om de zoveel duizend km
frown.gif

kennis van mij had hetzelfde probleem....hij kreeg een paar maanden oude "slecht"ingereden leaseauto (vw met 1.9 TDI)....hij moest aanvankelijk om de 4.000 km 1 liter olie bijvullen....dat interval werd ook korter...totdat een dure reparatie van een paar duizend euro het probleem grotendeels kon verhelpen....wie wil zo'n auto nou hebben
confused.gif
nee, voor olieverversen ziet de dealer mij pas bij de 30.000 km beurt weer terug
24.gif
 
Re: OW OW OW, wat rijdt ze lekker

S-point in Amsterdam verzekerde mij dat het geen kwaad kon om met een goed opgewarmde motor, even goed gas te geven.

Overigens al vaker auto's ingereden en mijn tactiek (goed warmrijden alvorens wat harder te gaan rijden) heeft me nog nooit een olieslurper opgeleverd.
 
Bovenaan Onderaan