[O2]Ladies and gentlemen..... We've got'em!!

Markie78

Nieuw lid
[O2]Ladies and gentlemen..... We\'ve got\'em!!

Afgelopen zaterdag was het dan eindelijk zover; de sleutels van mijn zwarte RS TDI combi (PDC voor, en Sunset) werden mij overhandigd. Wat een geweldige auto!!! Als ik jullie vertel dat ie nu al is ingereden, dan zegt dat denk ik wel genoeg
1761.gif
 

Bijlagen

  • 50497-RS TDI 2.JPG
    50497-RS TDI 2.JPG
    88,7 KB · Weergaven: 32

BramBam

Forumguru
Re: Ladies and gentlemen..... We\'ve got\'em!!

Erg mooie auto. Veel plezier ermee, maar dat moet met zijn superauto wel lukken.
 

sam

Nieuw lid
Re: Ladies and gentlemen..... We\'ve got\'em!!

Kanjer van een auto, blijft mooi dat zwart. Ik had hem
graag willen hebben, maar kwam buiten mijn lease budget.
Heel veel plezier ermee!!

Skoda Octavia 2.0TDI Elegance, Black magic, Dynamic 2 pakket
Stream, Maxidot, getint glas, ESP.
( deze maand besteld, dus ik moet nog even..... )
 

Fabia

† In Memoriam
Re: Ladies and gentlemen..... We\'ve got\'em!!

Een hele gave bak zeg. Daar blijf je in rijden!!!
 
Re: Ladies and gentlemen..... We\'ve got\'em!!

het blijft een mooie en gave auto, ik kan je voorspellen dat je er veel plezier van zal hebben!!
 

ad5000

Actief lid
Re: Ladies and gentlemen..... We\'ve got\'em!!

Niets meer aan doen, ziet er gewoonweg top uit, veel plezier ermee
1819.gif
 

Markie78

Nieuw lid
Bedankt mensen!

Dank jullie voor alle leuke reacties! Echt fijn dat er zoveel mensen zijn die echt blij voor me zijn!

Ik heb nu al aardig wat kilometertjes gemaakt in mijn geweldige RS. Ik vind het echt gewoon een top bak! De auto biedt gewoon het komplete plaatje sportauto, gezinswagen en je mag er zakelijk ook nog eens prima mee voor de dag komen.
Het rijcomfort is gewoon top, met alle extra's hoef je op de autosnelweg echt alleen nog maar te sturen en honderde kilometers zoeven zo onder je door. Wat mij ook opvalt is dat de auto behoorlijk wat bekijks trekt, iets wat ik met mijn O1 echt niet gewend was
ahum.gif


Ik zou echt niet weten wat voor beters je op 4 wielen voor dat geld zou kunnen kopen! Zelfs mijn oma van 83 zei me gisteren dat ze het zo'n fijne wagen vond (terwijl we met 180 van Brabant naar huis suisden)
grin.gif


Mark
 

Tallguy

Forumguru
Re: Bedankt mensen!

180? Oh, dan heb je dus net geschakeld naar z'n 6
smile.gif
Doe ik ook wel eens. ALtijd lachuh als je dat tegen mensen zegt..."ik schakel naar zijn laatste versnelling pas bij....oh...zo'n 180km/h"
shocked.gif
grin.gif
 
Bovenaan Onderaan