[O2] Kofferbak embleem + led verlichting

De Stip

Forumguru
Ik wil de kofferbak mooi glad hebben, zonder type aanduiding en embleem.
Weet iemand van jullie, of het embleem alleen geplakt zit? Of zit deze ook nog op een andere manier bevestigd?
Heeft niets te maken met het merk, maar puur omdat ik het mooier vind staan. Dit, voordat ik commentaar krijg ;)

En is er al ervaring op het gebied van led verlichting. Je ziet her en der aanbiedingen om deze in je kofferbak, leeslampjes en deurverlichting te stoppen. Ben benieuwd of het problemen geeft met je canbus systeem en uiteraard, of het aan jullie verwachtingen voldoet.

Je ziet enkele sites waar je aardige gadgets kunt kopen, maar komen een beetje vaag over. Zo heb ik rvs spiegelkappen gezien en nog meer moois. Check Skoda Tuning Shop bijvoorbeeld
Mij idee is, om straks in Essen te gaan kijken. Daar staat in november/december vast een hoop moois.
 

rcFred

Senior Member
Ik heb afgelopen week led verlichting ontvangen voor in m`n kofferbak van Superskoda.com, deze werkt zonder problemen en in de nacht kan ik alles opzoeken in m`n kofferbak. Ik heb zelf ook getwijfeld of ik de leeslampjes zou vervangen, toch maar niet besteld en uiteindelijk denk ik dat die te fel worden en hinderlijk zijn.
 

Ronnie

Forumguru
Ik wil de kofferbak mooi glad hebben, zonder type aanduiding en embleem.
Weet iemand van jullie, of het embleem alleen geplakt zit? Of zit deze ook nog op een andere manier bevestigd?

Er zitten nog 2 gaten in je kofferklep, hierin zitten 2 plastic tules waarin de 2 paspennen van het logo passen.
Je zult dus de gaten dicht moeten lassen en dan de klep moeten laten spuiten......
 

De Stip

Forumguru
Bedankt voor jullie reacties. Dat embleem verwijderen zal hem dus niet worden. Ik vind het immers zonde om een nieuwe auto meteen zo onder handen te nemen.

Over die led verlichting ben ik toch wel enthousiast. Is het makkelijk te installeren en komt het niet over, alsof je een tl balk in je auto gemonteerd hebt?
 

rcFred

Senior Member
De led verlichting is erg makkelijk erin te zetten, met een schroevendraaier oude lampje eruit wippen, kabeltje los, kabeltje vast aan led ding en weer terug doen.
Ik heb de led verlichting genomen omdat het meer licht geeft dan de standaard lampjes aangezien ik `s nachts door mijn werk ook wel eens in de kofferbak moet zijn.
 

De Stip

Forumguru
Ging het bestellen bij Superskoda ook naar wens? Het leek me nogal een gedoe om daar wat vandaan te krijgen, maar ik kan het mis hebben.
Zelf ben ik ook erg gecharmeerd van die RVS buitenspiegels, die dezelfde looks hebben als de dakrails en wielen.
Mijn idee is om het een en ander straks opde autoshow in Essen te gaan bekijken en evt aan te schaffen.
 

rcFred

Senior Member
Ik had mijn bestelling in een week in huis, ik had al een paypal account wat nodig is om snel te kunnen bestellen.
 

De Stip

Forumguru
Dan ga ik mezelf er nog wat beter op concentreren. Ik heb nog even, want mijn O2 komt pas in januari :(
Maar ach, je kunt het maar vast geregeld hebben....
 

Dr Low

Lid
Bestellen bij Superskoda gaat heel goed. Snelle levering en goed spul.
Ik had de goedkoopste verzendmethode gekozen, maar alles was toch sneller binnen dan dat ze aangaven. Echt top.

Ik ben wel benieuwd hoe de rvs kappen zullen staan, ben er zelf ook over aan het denken om ze te nemen.

Marko
 

De Stip

Forumguru
Ik lees er idd goede recenties over. Ben erg benieuwd naar de pasvorm en het gebruikte materiaal van die kappen. Nu heb ik verchroomde exemplaren op mijn Altea zitten. Staat wel netjes, maar is het eigenlijk net niet. Dat RVS komt (hoop ik) in de buurt van wat ze bij de S uitvoeringen van Audi gebruiken.
 

Luke

Forumguru
Indeed, het interieur met leds verlichten zou ik niet doen, want té fel (tenzij natuurlijk ambi-lichtjes in rood of blauw ofzo in het voetencompartiment en dergelijke). Maar die led-lichtjes in de kofferbak lijken me ook een zeer praktische oplossing voor 's nachts! Heb zelf ook nogal bizarre uren, dus ga ik dat eens checken. :aangenaam:
 
Bovenaan Onderaan