[O2] Kan niet wachten.....

L-X

Lid
Eens je hem hebt , is het weer wat . Dan is het van waar kan ik nu eens naartoe rijden . Om de haverklap buiten kijken om hem nog maar eens te bewonderen , er nog eens gaan inzitten en genieten van het sobere maar toch wel kwalitatief hoogstaande interieur . Man man , ik kan er ook niet over zwijgen. Ik tracht al iedereen op het werk ook warm te maken voor skoda .​
Ik heb nu vanuit het raam achter me zicht op m'n geparkeerde Octavia. Niet bevorderend voor de werkproductie :smirk: kan bijna niet wachten tot de terugreis.

Ik vind mijn interieur trouwens helemaal niet sober! Wel altijd jammer als ik de lichten uit doe en al 't mooie groen weg is haha.

cvegreen

Forumguru
Ik vind mijn interieur trouwens helemaal niet sober! Wel altijd jammer als ik de lichten uit doe en al 't mooie groen weg is haha.

Dat is inderdaad wel mooi met die groene verlichting en zoals je al kan zien in mijn nick is groen mijn lievelingskleur . Dat wit is anders ook wel niet mis vind ik .

JeeWee

Actief lid
Misschien een tip, ga octavia's tellen ipv schaapjes als je gaat slapen. O shit dat werkt niet, lig je weer wakker:grin:.
Helaas ben ik momenteel 'gevloerd' door een onwillige rug, en droom ik voorlopig alleen nog maar van een rustige nacht, zonder "ach-en-wee". De problemen worden (waarschijnlijk) veroorzaakt door een verkeerd afgestelde stoel in mijn Pechbak, maar daar wens ik geen tijd meer aan te verspillen. Nog 5 nachtjes!

Fabia

† In Memoriam
Je bent dus niet alleen geestelijk aan een Skoda toe maar ook nog eens lichamelijk. Ik wens je veel sterkte de komende dagen.

JeeWee

Actief lid
Je bent dus niet alleen geestelijk aan een Skoda toe maar ook nog eens lichamelijk. Ik wens je veel sterkte de komende dagen.

Geestelijk rijd ik al een maand of vier in mijn Skoda, alleen als ik uit- of instap is het iedere keer zo'n enorme domper :( Lichamelijk kan ik me enorm verheugen op de goed verstelbare stoelen voor in de O2; alleen al een lendesteun moet volgens mijn fysio een verbetering zijn.

JeeWee

Actief lid
Yessssssssssssssssssss! De eerste 350 km's staan erop, ik heb een grijns van oor tot oor die er niet meer valt af te beitelen, en ik zit als een klein kind met alle knopjes, knoppen, hendels, toetsen en wat dies meer zij te spelen. Voorlopig ben ik nog niet uitgespeeld, en dus volgen de foto's ook nog wel eens..... ;)

cvegreen

Forumguru
Yessssssssssssssssssss! De eerste 350 km's staan erop, ik heb een grijns van oor tot oor die er niet meer valt af te beitelen, en ik zit als een klein kind met alle knopjes, knoppen, hendels, toetsen en wat dies meer zij te spelen. Voorlopig ben ik nog niet uitgespeeld, en dus volgen de foto's ook nog wel eens..... ;)

Allez , je hebt je speelgoed ontvangen dan .Het is steeds een feest in een skoda . Ik geniet er ook elke dag van.

Tallguy

Forumguru
Moet je wel aangeven dat je nu een Skoda rijdt en geen Peugeot 206SW meer onder je usericon :)

!Škoda!

Actief lid
Moet je wel aangeven dat je nu een Skoda rijdt en geen Peugeot 206SW meer onder je usericon
Kensei :shocked:, hij rijd niet in een peugeot maar in een :uitlachen:pecheot. (en rijden..... ging geloof ik ook niet zo denderend :) )
We hebben er in ieder geval een tevreden sjoda rijder bij :473:

JeeWee

Actief lid
Moet je wel aangeven dat je nu een Skoda rijdt en geen Peugeot 206SW meer onder je usericon :)

In de enorme waas van blijheid die mijn gemoed sinds de aflevering - dinsdag 12 februari, 11:00u CET wordt bij deze uitgeroepen tot feestdag ;) - overspoelt had ik net ff een gaatje gevonden om melding te maken van het feit dat ik er nu pas écht bijhoor, en alle andere 'werkzaamheden' heb ik even veronachtzaamd. Maar dat kun je me toch wel vergeven? Ik heb het inmiddels aangepast, en moet helaas vanmorgen achter mijn bureau blijven zitten, pas vanmiddag mag ik weer 'vroem, vroem' doen....

JeeWee

Actief lid
Ha, die grijns ken ik! :D Gefeliciteerd met je nieuwe bak, kom maar op met die foto's!

Dank u, dank u. Die grijns werd overigens ietsie minder toen ik, als een ware kommaneuker (excusez le mot) op de kleinste details ging letten: om mijn carkit met zo min mogelijk zichtbaar snoer aan te sluiten hebben ze toch een gat in mijn dash gemaakt. Dat had anders gekund en gemoeten! Gelukkig hoef ik pas over vier jaar te bedenken hoe ik dat aan de leasemaatschappij ga uitleggen.....

Voor de rest kan ik alleen maar beamen wat iedereen op dit forum stelt: je weet pas wat autorijden is als je een Škoda hebt gereden. Wat een auto.... Ik geloof dat ik verliefd ben...... Gelukkig heb ik mijn vriendin al ten huwelijk gevraagd en heeft ze ja gezegd, dus dit ik kan ik nèt maken ;)

Jeje

Lid
ze kan zich nog bedenken............:smiley29:

sta jij daar (bij de ambtenaar...ofzo) te wachten is zij em gesmeerd met de Octavia.....

JeeWee

Actief lid
ze kan zich nog bedenken............:smiley29:

sta jij daar (bij de ambtenaar...ofzo) te wachten is zij em gesmeerd met de Octavia.....

Wil je me soms heel snel ongelukkig zien, of zo? Net nu ik iedere nacht breed grijnzend O2's lig te tellen tot ik in slaap val (ik slaap dus erg weinig :icon_smile_dead:), praat jij me een nachtmerrie aan.....

Ach, die O2 is van de leasemaatschappij, dus daar gaat ze weinig lol aan beleven, maar beter dat zij er vandoor gaat, dan mijn O2 (uiteraard ontken ik altijd dat ik dit gezegd ende geschreven heb; leve de 'nick' :smirk:)

JeeWee

Actief lid
Kensei :shocked:, hij rijd niet in een peugeot maar in een :uitlachen:pecheot. (en rijden..... ging geloof ik ook niet zo denderend :) )
We hebben er in ieder geval een tevreden sjoda rijder bij :473:

Dank voor de assistentie en het begrip voor mijn benaming voor die franse rammelbak. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest toen ik lopend verder mocht na het otootje in te hebben geleverd!

'Tevreden' Skodarijder is nog zwak uitgedruk; I'm so <censuur> proud to be a Skodarijder!

L-X

Lid
om mijn carkit met zo min mogelijk zichtbaar snoer aan te sluiten hebben ze toch een gat in mijn dash gemaakt.
Bij mij hebben ze ook een gat ("halve maan") gemaakt. Hm, had er niet bij stilgestaan dat de leasemaatschappij daar moeilijk over kan doen? Offerte was incl carkit, dus ze weten dat ie er in zit (en er in blijft zitten).

I'm so <censuur> proud to be a Skodarijder!
:473:

cvegreen

Forumguru
Nu je een tevreden skoda rijder bent ,mogen we dan heel binnenkort ook wat foto's van jou bolide verwachten ?

Jeje

Lid
Wil je me soms heel snel ongelukkig zien, of zo? Net nu ik iedere nacht breed grijnzend O2's lig te tellen tot ik in slaap val (ik slaap dus erg weinig :icon_smile_dead:), praat jij me een nachtmerrie aan.....

Ach, die O2 is van de leasemaatschappij, dus daar gaat ze weinig lol aan beleven, maar beter dat zij er vandoor gaat, dan mijn O2 (uiteraard ontken ik altijd dat ik dit gezegd ende geschreven heb; leve de 'nick' :smirk:)

het is vandaag valentijnsdag, dus gewoon een bloemetje:545: en opgelost...:cool:

Bovenaan Onderaan