[O2] Ik heb hem

Beste Mensen,

Sinds gisteren trotse bezitter van een anthracite grey (prachtige kleur) O2 2.0TDI DPF BE. Wat een heeeeerlijke auto. Heb de eerste 350 km al op zitten. Die zes bak ... heerlijk van 120 tot heel hard in één versnelling.Pioneer AVIC1HD-BT is ook super. Meteen de update gehaald vanwege de op het forum gemelde echo problemen blue tooth en ook dat werkt super ! Jullie hadden wel gelijk : af fabriek spul ziet toch net iets mooier uit. Maar : de mogelijkheden ( en vooral snelheid bij navigatie en routeplanning) maken het ruimschoots goed voor een prijs ver beneden die van de nexus. Ben HELEMAAL Happy. Dorpelbeschermers gratis gekregen (die zwarte met in aluminiuim Octavia ingelegd). Auto was af met extra lampenset, gevarendriehoek, bagagenet en specaile bank beschermer voor de honden
923.gif
(lol)Chapeau voor de dealer wat betreft de aflevering

Okki

Forumguru
Re: Ik heb hem

Gefeliciteerd
471.gif

en ook geen life-hamers?

Bij mijn dealer wordt verteld dat elke VAG auto tegenwoordig standaard wordt voorzien van 2 life-hamers! Gratuit !

wel life hammer ; maar slechts eentje !
Maar, waar moet je dat ding vastleggen in je auto. Wordt gek van het geschuif. lol. wat een luxe probleem.
Vandaag Duitsland maar even gedaan. Niet meer dan 3000 toeren (even inrijden) maar toch dus 165 in de zesde bij 3000 toeren. En wat een heerlijke rust .... De navi (pioneer avic1hd-BTheeft overigens een heel leuke optie die heet voertuigdynamica. Kunt als scherm allerlei meters instellen. Voorbeeld extra klokje met accuspanning en een klokje met g meter (zowel voorwaarts als zijwaarts) Echt lol. O ja de navi doet het ook .... DVD onderweg met Dolby surround in theatremodus. Mijn passagiers werden helemaal wild enthousiast van het geluid. Kortom echt veel lol tot nu toe

Okki

Forumguru

Life hammer vastmaken onderop de middenconsole, 1x links en 1x rechts. Perfect! Heb het zelf al jaren in m'n auto, hoop het nooit nodig te hebben.

Jpoers

Lid

1139144_4426.JPG

je hyperlink tussen [ afbeelding] ....http ... [ /afbeelding] plaatsen (zonder de spaties dan
grin.gif
)

Jager

Actief lid

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jpoers</font><hr />

xyxthumbs.gif
mooie wagen, mooie kleur
xyxthumbs.gif

strakke radio!
welke pioneer is dat?

[/ QUOTE ]
Die pioneer is de HD1BT zoals al eerder vermeld in een van z'n posts
smile.gif

tuppertrut

Nieuw lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Veffie</font><hr />

Pioneer AVIC1HD-BT is ook super. Meteen de update gehaald vanwege de op het forum gemelde echo problemen blue tooth en ook dat werkt super !

[/ QUOTE ]

Heb je een cd gekregen met de update? Is het mogelijk die ergens te posten, denk dat je er veel mensen gelukkig mee maakt.

het plaatje van de garage waar ie vandaan komt. Op termijn komt dat er wel vanaf vrees ik ....lol.
Heb de update gehaald bij de lokale pioneer dealer. Wilde dat wel doen ondanks dat de navi daar niet vandaan kwam. heb de jongen die het regelde vijf euri gegeven voor een biertje !

Okki

Forumguru
Tegenwoordig doet de garage het af met een nummerplaathouder met reclame of zo'n goedkoop stickertje, liefst nog scheef geplakt.

Vroeger (ja, ik weet het) hadden ze mooie bordjes van garage's. Zo te zien is dit best wel een aardig exemplaar, al moet je het natuurlijk wel willen, die reclame achterop. Ik houdt het zelf liever op mondelinge reclame.

Mooie auto, je zal er plezier mee hebben, vooral als ie is ingereden, even in Duitseland snel rijden!
De navigatie lijkt mij erg leuk en effectief, kost wel wat, is het het geld ook waard?
680.gif

Bovenaan Onderaan