[O2] *** gestolen 08-SK-SN ***

Zwapp

Forumguru
Eergisternacht heeft de dievengilde mijn Skoda Octavia gestolen, pal voor mijn deur!
Sta vandaag nog met mijn b** vol tanden...

Wat the f*** moeten ze met zo'n "oude" wagen???

Hier een beschrijving en details:

Octavia combi van voor de facelift in de kleur sahara (beige) uitvoering Elegance.
Kenteken 08-SK-SN
Kmstand van 231.000 km.
Gestolen vanuit Heerhugowaard.
Aan de buitenkant niet hele specifieke eigenschappen, achterklep is zonder type aanduiding, met trekhaak en twinnyloadbeugel.
Aan de voorzijde heb ik de halogeenunits vervangen voor xenonlook units dus met lens en aftermarket xenon erin, stadslichten in witte leds uitgevoerd dus gehele witte verlichting aan de voorkant!
Verder ligt er een 2.0TDI BKD motor in met een HDV hand versnellingsbak, Hartog getuned naar 170pk.

Auto heeft een bury cc9060 carkit aan boord i.c.m. een Skoda Audience radio met cds gevuld...
Ook zijn mijn vrij nieuwe kinderzitjes meegenomen, Romer King Plus in het groen, KidsRiver stoelverhoger met rugleuning in het zwart en een maxicosi easy base (onderstel om de maxicosi in te klikken).
Verder is de bestuurdersstoel kapot en heeft een scheur in de naad van de lendesteun.

De auto stond op zn winterwielen, stalen zwarte velgen met Bridgestone Blizzard banden.

Nou verder zou ik me geen details meer kunnen bedenken...

Ben er uiteraard behoorlijk zuur van, uiteraard aangifte gedaan maar denk dat ie het land al uit is...

Gisternacht nog eens een beetje aan t denken geweest (wat moet je anders als je naar het plafond ligt te staren), we zijn vorige week met vliegvakantie geweest en hebben de Octavia geparkeerd bij BlueParking in Aalsmeer.
Kwam heel netjes en betrouwbaar over, maaaar het is normaal daar om de autosleutel in te leveren.... jullie raden het waarschijnlijk al, die hebben een week de tijd gehad om de sleutel na te maken, kunnen ze met de originele sleutel ook de transpondercode kopieren? Denk dat het niet heel moeilijk moet wezen?

Maarja dit is natuurlijk allemaal achteraf als de puzzel gelegd is... en bewijzen kunnen we het ook niet... wel doorgegeven aan meneer agent hoor, nu maar hopen dat ze er wat mee doen.

Mocht iemand iets zien of horen van de auto of inboedel dan hoor ik dat natuurlijk graag :jaja:

Aangezien we 3 kids hebben onder de 4 direct een andere auto moeten zoeken, druk gezocht naar een octavia maar dit is hem helaas niet geworden...
Vandaag hebben we een Seat Altea gekocht met een 1.9TDI en DSG schakelbak, verder is het een luxe auto met veel opties alleen die afwerking van Seat kan ik maar niet aan wennen (heb hiervoor een ibiza gereden), hard kunststof over het dashboard in combinatie met een diesel is succes op rammeltjes... dat was er bij mijn octaviaatje niet :wavecry:...
Verder rijd de auto super en heeft nu 2x onderhoud gehad bij de dsg doktor, volledig gespoeld oid...
Verdere onderhoud is ook keurig uitgevoerd en de vorige eigenaar is er zuinig op geweest dat is mij wel duidelijk.

20150121_105835_1.jpg

Ik zal dus nood gedwongen wat minder actief worden op dit forum, vind het erg jammer want de sfeer is hier errrug goed!!!
Zal de komende tijd denk ik nog wel veel om de hoek kijken hoor...

Via deze weg wil ik dan ook iedereen bedanken voor dit mooie en informatieve forum en de hulp die je hier kan krijgen (uiteraard nadat je jezelf hebt voorgesteld :tegek:)

Groeten Sander en misschien tot ooit!!! (Hoop het wel)

Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
Wat is dat toch momenteel zeg??!

De ene na de andere diefstal van Skoda!

Sterkte en hopelijk kom je nog vaak langs! ;)

Blackokkie2

Forumguru
Balen, de bekende verkoopsites in de gaten houden voor de inboedel, maar dat had je zelf vast ook al bedacht. Sterkte.

Zwapp

Forumguru
Ja kijk ieder dag of ik wat terug kan vinden... weet iemand overigens of ik mijn skodasleutels kan laten omzetten voor in de seat? Hier zat namelijk maar 1 sleutel met zender bij...

ertromp

Forumguru
Balen zeg die diefstal :mad:

Maar wel lekker blijven rondhangen hier hoor. De schil is misschien anders van de Seat maar er onder is het net een Skoda :D

kansberg

Forumguru
Erg vervelend allemaal, temeer omdat de Skoda zo goed beviel. Wel een mooie Seat! Dat is een felicitatie waard!
Succes met de afwikkeling van de Skoda en veel veilige kilometers met de Altea!

Jasper-RS

Forumguru
Pppfffff ik zou haast vannacht in mijn eigen Octavia RS gaan slapen. Moet er niet aan denken dat 'S ochtends de oprit leeg is. Sterkte ermee. En succes met de Seat

Error1753

Actief lid
Ik zit nu serieus te denken aan een dik alarm voor mijn octavia , gecondoleerd met het verlies van je grote vriend.
Rest in pices.:wavecry:

Cordoba

Forumguru
Balen Sander. Ik ben er van overtuigd dat ie niet vertrokken is naar het buitenland, maar hoogstwaarschijnlijk eerdaags opduikt na gebruik bij een criminele activiteit.

En ik begrijp het wel dat ze een oude Skoda willen: ik kreeg vorige week van de garagehouder ook opmerkingen over mijn Faab. De auto is (bijna) 12 jaar oud, en zonder één enkele opmerking door de APK, de Audi die er naast stond en een aantal jaren jonger was, had een hele waslijst aan punten die verholpen moesten worden.

dirkkroneman

Forumguru
Pff echt dik balen en schrikken vooral! De ellende die je er mee hebt, bah! En idd de zoveelste alweer ook bekend hier op het forum.

Ridley

Forumguru
Weer één gestolen. Moedeloos wordt je ervan. Succes met de afwikkeling en je hebt een mooie Seat gevonden

Havana

Forumguru
Hopelijk was je goed verzekerd! Uiteindelijk moet je maar denken het is maar een auto, er is niemand dood.

Berry1912

Forumguru
Heb nog wel een leuke Fabia Combi voor je staan;). Maakt niet uit hoe oud een auto is ik denk dat als je statistieken gaat bekijken dat meeste auto's die gestolen worden al een stuk ouder zijn.
Succes met de Seat.

Zwapp

Forumguru
Bedankt allemaal, tis inderdaad maar materiaal zo nuchter ben ik gelukkig wel maar vind het zo zonde, ik wist precies wat ik eraan had en wat er aan zat te komen qua onderdoud enzo dat moet ik met de seat maar afwachten natuurlijk... blijf zeker ook hier rondneuzen hoor :lezen:

Zwapp

Forumguru
Heb van te voren zeker gekeken hoe het bedrijf staat aangeschreven hoor, totaal geen slechte reviews gelezen vandaar ook mijn vertrouwen in dit bedrijf. Nogmaals ik kan niks bewijzen dus 100procent ben ik er ook niet zeker van maar het geeft wel vraagtekens natuurlijk...

skodaboy

Forumguru
om te beginnen dik balen als je s'Morgens tot de vaststelling komt dat je auto is verdwenen..:mad:

hier in BE is ook al maandenlang een VAG en BMW bende actief,auto's verdwijnen en de dieven laten géén enkel spoor na..:nono:

in de week s'Morgens ook een 'rare' situatie meegemaakt,
ik werd de gewestweg in gehaald door een Audi A6 met buitenlands kenteken.

maar i.p.v dat de Audi netjes inhaalt bleef hij links voor/naast mij rijden..:nono:
na ongeveer 500m besluit hij om toch naar rechts te gaan omdat het aankomende verkeer sneller reed dan hij,
dus kwam de Audi voor mij rijden,terwijl het verkeer hier trager reed dan op het linkerrijvak.

omdat ik 'genoeg' had van deze belachelijke actie ben ik hem opnieuw voorbij gereden om dan later 'gevolgd' te worden door de Audi.
ik kijk misschien te veel TV en zie misschien dingen die er niet zijn,maar ik vond het toch maar vreemde situatie..:pieker:

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan