[O2] Geduld is een schone zaak

enternu

Nieuw lid
In week 10 is mijn nieuwe Skoda Octavia II 1.9TDI Combi Ambiente Attractive Business (wow... hele mond vol :) )besteld in de kleur Cappuccino Beige met de volgende opties:
  • Electrische ramen voor + achter
  • 4+4 speakers
  • Maxidot
  • Lichtassistent
  • Metallic lak
Vandaag de dealer eens gebeld of er al een productie week bekend is.... TATATADA.....:
Productieweek 14
Afleverweek 17
:cheer:
Dat is even andere koek dan de verwachtte levertijd van de leasemaatschappij (20 mei / week 21).

Nu krijg ik eerst nog een lesje in geduld :blush:
(en ja... ik heb een stapeltje folders in huis ;))

JeeWee

Actief lid
Kijk, dat zijn nog eens goede berichten! Alvast gefeliciteerd :aangenaam: , en mag ik je folders vast heel veel sterkte wensen? Het 'pakket' ziet er goed uit, alleen vraag ik me af of je nu een Hatchback of Combi hebt besteld? De kleur is erg gaaf, maar ik ben niet helemaal objectief :smirk:. Enne.... "wachten wakkert het verlangen aan"

cvegreen

Forumguru
Waw nog een skodavirus onder weg .
Je zal het wel merken , je kan er niet uit blijven . Iedere kilometer is genieten .

enternu

Nieuw lid
WEEK 14!!! :yeah: de geboorteweek van 'mijn' O2 :1761:!!

Bedankt voor de leuke reacties.... het wachten is met dit forum een stuk beter te verdragen ;)

bat

Lid
Hehe, dus één dezer dagen zetten ze jouw Octavia in elkaar!

Ik zit er iets minder bovenop, omdat ik toch tot 2 juni door moet met m'n huidige 'voiture', en weet dus ook de precieze productieweek niet. Maar aangezien mijn auto een week na de jouwe besteld is...

Nou nog hopen dat ze één dezer dagen ook met de nieuwe serie kentekens beginnen!

enternu

Nieuw lid
:cheer:vandaag de dealer gebeld. Mon voiture staat bij de importeur en wordt begin volgende week bij de dealer verwacht.:1761:
Dan is het nog wel even afwachten hoe snel ze hem aflever klaar kunnen krijgen omdat ze een groot aantal auto's moeten afleveren. (hmmm... is het heel egoïstisch als ik dan denk... doe die van mij dan maar eerst ;) :crazy:)

enternu

Nieuw lid
Yes, hij staat bij de dealer......... nog 8 wachtenden voor u :407:

Bijlagen

• O2_GAE_01_medium.jpg
    O2_GAE_01_medium.jpg
    60,6 KB · Weergaven: 23
  • O2_GAE_02_medium.jpg
    O2_GAE_02_medium.jpg
    48,9 KB · Weergaven: 21
  • O2_GAE_03_medium.jpg
    O2_GAE_03_medium.jpg
    47,3 KB · Weergaven: 22
  • O2_GAE_04_medium.jpg
    O2_GAE_04_medium.jpg
    50 KB · Weergaven: 31
  • O2_GAE_05_medium.jpg
    O2_GAE_05_medium.jpg
    43,2 KB · Weergaven: 22

cvegreen

Forumguru
Al ben ik niet echt te vinden voor een skoda in een lichte kleur vind ik jou auto toch heel mooi in die kleur. Ik zal mijn mening over skoda en donkere kleuren toch een beetje moeten herzien denk ik . Al blijf ik erbij dat ze in het zwart het mooist zijn (mijn bescheiden mening natuurlijk ). Dat stuur ziet er ook prachtig uit met dat leer errond. Je zou het zo willen beet nemen en touren .

bat

Lid
Dat stuur ziet er ook prachtig uit met dat leer errond. Je zou het zo willen beet nemen en touren .
Zoals in mijn aankondigingstopic al stond (ook ergens in dit forumdeel) wil ik ook niet meer zonder leer op het stuur. Na twee keer in korte tijd een vervangingsauto te hebben moeten gereden met een kunststofstuur kan ik meldne dat het beslist comfortverhogend is. Ergens in de range van airco... je wilt niet meer zonder als je eenmaal mét gewend bent!

Mooie bak, enternu!

Nog een kleine 7 weken wachten voor mij (al zou het zomaar kunnen dat ie deze week al bij de dealer staat).

Fabia

† In Memoriam
Zoals in mijn aankondigingstopic al stond (ook ergens in dit forumdeel) wil ik ook niet meer zonder leer op het stuur. Na twee keer in korte tijd een vervangingsauto te hebben moeten gereden met een kunststofstuur kan ik meldne dat het beslist comfortverhogend is. Ergens in de range van airco... je wilt niet meer zonder als je eenmaal mét gewend bent!

Helemaal mee eens. Een leren stuur ligt heerlijk in je handen en voldoende grip. Zou niet meer zonder kunnen.

Ziet er netjes uit! Ik heb ook een Combi Ambiente Attractive Business in bestelling staan en had het lichtmetaal nog niet gezien.

Gefeliciteerd en veel veilige kilometers toegewenst :24:

enternu

Nieuw lid
Ziet er netjes uit! Ik heb ook een Combi Ambiente Attractive Business in bestelling staan en had het lichtmetaal nog niet gezien.

Gefeliciteerd en veel veilige kilometers toegewenst :24:

Hé leuk, welke kleur heb jij besteld? Weet je al wanneer je hem mag verwachten?

ps: ik was zo ongeduldig dat ik de dealer bijna elke week even gebeld heb.... :eek:

enternu

Nieuw lid
:yeah:

IK HEB HEM!!

Joepie... gisterochtend is mijn auto afgeleverd en inmiddels staan de eerste 400km erop. :cheer: Het is gewoon een klein feestje om ermee te rijden. Ik zal binnenkort wat foto's toevoegen aan Mijn Auto's.

cvegreen

Forumguru
Je hebt er ook geen gras over laten groeien en meteen al 400 km gefietst met je nieuwe bolide . Het is verslavend om met skoda te rijden.

Bovenaan Onderaan