O2 elegance combi 1.9 TDi black

He Hallo,

Auto is niet geheel nieuw! ik heb hem nu 3 maanden.
hij is nu ook verlaagd met V 60MM A 55MM ( schroef setje) ramen rondom laten tinten (sunset was niet donker genoeg) tuning van DMG .

De Columbus die er in zat was ik na 3 weken al kwijt . nu een jvc met afneembaar front gelijk 2 bazooka´s 45cm gemonteerd .

Hiervoor een c-max - altea -mondeo-vectra gereden.....de octavia is zeker de besten van deze
 

Bijlagen

  • FORUM.jpg
    FORUM.jpg
    26 KB · Weergaven: 56

Gieliovd

Forumguru
Welkom op het forum en een mooie wagen! Hij écht goed donker!

Ook jij slachtoffer van de Columbus truc....

1zdvqkw.jpg


wl20ds.jpg


Veel plezier ermee ;)
 

skodaoctavia2

Actief lid
oei.... strakke wagen dit.
Folie op de ruiten achter of sunnyboy's?
Ondanks de verlaging nog een beetje comfortabel? of wordt je er moe van op de lange stukken.
 
Hmm., 17" velgen en verlaagd., vind jij de auto niet erg 'stuiteren'..?

Ik heb nu namelijk een Octavia 2 Combi met 16" velgen en zonder verlaging, en ik moet zeggen m'n vorige Octavia 2 sedan met z'n 15" (ook niet verlaagd) was veel comfortabeler.
 
Hij is zeker niet zacht meer, maar dat is voor mij geen probleem.
je went er snel aan. op lange stukken is het ook geen problem. Allen als het wegdek slecht is ( zoal's in Tjechieen) dan is het wel vermoeiend.

Op de ramen zit folie, ook op de voor ramen , die zitten net tegen de grens aan van de tintman.
 

Bijlagen

  • FORUM.jpg
    FORUM.jpg
    26 KB · Weergaven: 31

Wasmachineman

Forumguru
Merk jij er nog wat van, dat in het geval van vakantie en de kofferbak is goed vol, dat je soms over de heuvels moet kruipen ?
Ik had dat wel en de de mijne is 3 cm verlaagd dus iets minder.
Laatst toen we weggingen moest iedereen (vrouw en 2 kinderen en 2 koffers) maar uit stappen en toen ging het probleemloos. Dit was dan Italie met van die stoffige weggetjes, veel steentjes en stenen los op de weg dan.

Voor de rest rijdt het heerlijk want de standaard O2 is iets te comfortabel had ik al vooraf gelezen in een review.
 
laatst naar frankrijk ( vrouw ...SCHOONMOEDER... 2 kids ) toen was de vering er wel een beetje uit op de achterzijde . maar nu ook weer, voor mij geen probleem. Ik heb altijd auto's gehad die hard waren afgeveerd.
 

___JC___

Forumguru
Welkom, balen dat het dievengilde jouw Columbus zo snel gevonden had. Heb je wat meer info over het pioneer systeem wat je als vervanging hebt genomen?
Rij zelf ook met 17 inch en verlaging. Hij wordt er wel erg hard van maar in Nederland is het best te doen. In het buitenland kan je nogwel eens flinke klappen krijgen inderdaad.
 

cvegreen

Forumguru
Dan mag je niet in België komen met hun belabberde wegen.
Hier rij je het best met je standaard vering rond , anders ziet je rug veels te fel af.
 

skodaoctavia2

Actief lid
Mijn vorige wagen had een schroefset eronder, handig voor de winter als je de winter set eronder monteerd,
Op de goede wegen ging het inderdaad wel ok . lange ritten vond ik nog al vermoeiend, dat gestuiter. o phet stuk van groningen naar rotterdam weet ik precies welke baan ik moet zitten om de grote kuilen te vermijden:smiley29:.

Mijn O2 zal niet verlaagd worden, puur voor het comfort. alleen 17 inch erop zou ik nog wel willen..

wat voor set heb je er onderliggen (type)

Ps: foli voor was me niet opgevalen dus een decent toontje:D
 
en KW set stage 2 ..
en heb geen pioneer, het is een JVC nx1, die mij overgens erg goed bevalt.
I-pod besturing werkt snel, navi is ook snel, alleen de herberkening is soms eigenwijs...hij blijft je terug stuuren naar de richting die je juist wil vermijden.
het geluid is ook erg goed, heb twee subwoofers achter in liggen die direct worden aangestuurd ( filter werkt erg goed)

en..het frontje gaat er uit, hij is wat groot. maar heb altijd een laptop tas bij me , of anders mijn vrouw met haar hutkoffer
 
o ja...de columbus was er na 3 weken al uit... mannen uit litouwen met een oude passat..was niet snel genoeg beneden ( kon mijn honkbal knuppel niet zo snel vinden) ...politie doet zoal's ze normaal doen helemaal niks met die info
 

Hetzer

Forumguru
He Hallo,

Auto is niet geheel nieuw! ik heb hem nu 3 maanden.
hij is nu ook verlaagd met V 60MM A 55MM ( schroef setje) ramen rondom laten tinten (sunset was niet donker genoeg)

Mooie bak, zwarte ramen staan ook erg bruut met rest van de auto!!!!!
 

WanderZ

Actief lid
hij is nu ook verlaagd met V 60MM A 55MM ( schroef setje)

Heb je voor mij goede foto's van de wielkasten? Zoals ik hem nu zie op de foto's lijkt hij namenlijk helemaal niet zo laag.. Ik heb 30MM rondom en zou zo niet zeggen dat die van jou 2x zo laag ligt.. Heb je het zelf gedaan of laten doen?
 
Heb je voor mij goede foto's van de wielkasten? Zoals ik hem nu zie op de foto's lijkt hij namenlijk helemaal niet zo laag.. Ik heb 30MM rondom en zou zo niet zeggen dat die van jou 2x zo laag ligt.. Heb je het zelf gedaan of laten doen?
ja is goed....als ik voor het donker thuis ben
 
Heb je voor mij goede foto's van de wielkasten? Zoals ik hem nu zie op de foto's lijkt hij namenlijk helemaal niet zo laag.. Ik heb 30MM rondom en zou zo niet zeggen dat die van jou 2x zo laag ligt.. Heb je het zelf gedaan of laten doen?
en zo te zien heb je zelf 18" ..dat vult de wielkast ook wat meer op.
Mooie auto bdw
 
Bovenaan Onderaan