[O2] De Octavia II van SkodaMan

SkodaMan

Actief lid
Mijn O2 is van april 2005. Na lang wikken en wegen heb ik deze auto geleased van SkoLease. Mijn dealer Auto Jawes in Ede heeft de auto geleverd en in onderhoud.

Tot nu toe zijn de versnellingsbak en een servomotor van de airco vervangen. De lichte bekleding is heel besmettelijk maar wel erg mooi.
De sterke punten voor mij zijn het hoge koppel van de 2.0 FSI bij lage toeren en de grandioze versnellingsbak. Ook de ruimte achterin en de grote kofferbak zijn erg belangrijk voor me. De leaseprijs valt erg mee t.o.v. VW of Audi maar je hebt wel dezelfde kwaliteit. Nuchter gezien is de auto "much value for money".
 

Bijlagen

  • 46890-O2pic1.JPG
    46890-O2pic1.JPG
    64,1 KB · Weergaven: 10

Jager

Actief lid
Mooie bak!
Wat kost dat nou zo in de lease als ik vragen mag?
smile.gif
 

SkodaMan

Actief lid
Contract: 4 jaar, 20.000 km per jaar. Aanbetaling € 5000. Exclusief verzekering (in eigen beheer € 60 per maand, all risk):
Lease per maand € 475 inclusief BTW.
 

vdijk

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jager</font><hr />

Wat kost dat nou zo in de lease als ik vragen mag?
smile.gif


[/ QUOTE ]

beste Jager,
ik zie dat je op dit moment een TDI hebt. Ik heb net de bestellinge gedaan voor een O2 HB 1.9 TDI met een aantal opties en kom tot het volgende bedrag

contract 4 jaar voor 40.000 km/jaar, kosten eur 720,-
geleased bij lage landen

ik moet er wel bij zeggen dat ik dan geen keuze heb voor een dealer voor het leveren, wel mag ik zelf een dealer kiezen voor het onderhoud
 

Jager

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: vdijk</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jager</font><hr />

Wat kost dat nou zo in de lease als ik vragen mag?
smile.gif


[/ QUOTE ]


beste Jager,
ik zie dat je op dit moment een TDI hebt. Ik heb net de bestellinge gedaan voor een O2 HB 1.9 TDI met een aantal opties en kom tot het volgende bedrag

contract 4 jaar voor 40.000 km/jaar, kosten eur 720,-
geleased bij lage landen

ik moet er wel bij zeggen dat ik dan geen keuze heb voor een dealer voor het leveren, wel mag ik zelf een dealer kiezen voor het onderhoud

[/ QUOTE ]

neem aan dat dit ex brandstof is?
smile.gif
 

vdijk

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jager</font><hr />


neem aan dat dit ex brandstof is?
smile.gif


[/ QUOTE ]

Ja, Ik heb geen idee wat de kosten zijn met brandstof
Ik krijg een pasje voor het tanken, maar of dit ook via de lease gaat, weet ik niet. Denk zelf van niet
 

Jager

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: vdijk</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jager</font><hr />


neem aan dat dit ex brandstof is?
smile.gif


[/ QUOTE ]

Ja, Ik heb geen idee wat de kosten zijn met brandstof
Ik krijg een pasje voor het tanken, maar of dit ook via de lease gaat, weet ik niet. Denk zelf van niet

[/ QUOTE ]
Meestal zijn er namelijk prijze in. en ex. brandstof bij leasemaatschappijen.
 
Bovenaan Onderaan