O2 Combi snel geproduceerd, en nu komt hij er aan!

Mijn Octavia Combi is op 1 september bij de dealer besteld door LeasePlan, in week 41 geproduceerd en op 18 oktober gelost bij de dealer. Mijn huidige leasecontract loopt t/m 7 november en dus krijg ik de Octavia afgeleverd op 8 november bij Auto Wolstad in Tilburg.

Tussen bestellen en produceren zat slechts 6 weken.
Een week later stond 'ie bij de dealer in Nederland.

Gaat dat tegenwoordig lekker vlot of niet...?

Ik heb hem vorige week alvast even bekeken, en alles ziet er goed uit. Nu nog !#$%^&* twee weken wachten!
 
Die van mij is vorige week geproduceerd en staat deze week bij de dealer.
Eind deze week of begin volgende week hoop ik de auto te krijgen. /forum/images/graemlins/cheer.gif
 

CorNi

Nieuw lid
Week 36 besteld, week 41 geproduceerd en week 42 bij de dealer, eind deze week op te halen....
Stonden er overigens nog 6 (Fab + Oct2) te wachten op de nieuwe eigenaar (Vepreda Spijkenisse).
Lijkt Sinterklaas wel!
 

Wiseguy

Actief lid
Lex, ik hoorde van Marc al dat je was gaan kijken... /forum/images/graemlins/grin.gif ja, ik kom er ook nog wel eens binnen... /forum/images/graemlins/wink.gif Nou nog even die laatste dagen rondkarren in je ouwe bakkie en dan is het genieten geblazen.... /forum/images/graemlins/grin.gif Inderdaad zoals karstie zegt: succes met wachten!
 
Mijn nieuwe O2 komt er ook snel aan. Ik denk dat PON hier een sterke hand in heeft, omdat de meeste leasemaatschapijen na 15 november geen auto's meer op naam willen hebben. Da's dus ongeveer 1,5 maand geen handel, en dat is slecht. De druk eind oktober is dus hoog.
 

influenza

Nieuw lid
Nou 3e en laatste poging:

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Stonden er overigens nog 6 (Fab + Oct2) te wachten op de nieuwe eigenaar (Vepreda Spijkenisse).

[/ QUOTE ]

dan heb je mijn O2 ook zien glimmen /forum/images/graemlins/smile.gif. ik ga em zaterdag ophalen
 
Bovenaan Onderaan