[O2 COMBI RS] Besteld (lease)

joekeloekes

Nieuw lid
Over 2 maanden hoop ik de nieuwe berijder te zijn van een Octavia Combi RS TDI. Heb hem gekozen boven de passat sportline TDI 125kw sedan, omdat het uitrustingsniveau toch een tikkie beter is :24: , verder vonden we de passat een wat "stoffig/grijs" interieur/uiterlijk hebben.
Ook de extra ruimte is een plus.

Wachten duurt lang. Momenteel heb ik nog een megane grand tour 1.9 dci. Hij zal nog 1 vakantie mee moeten naar Italie en Oostenrijk, en dan heeft hij zijn dienst bewezen. Rijdt comfortable hoor, maar als je eenmaal iets nieuws hebt gekozen wil je het ook direct hebben.
 

Hetzer

Forumguru
Gefeliciteerd met je aankoop!!, Je gaat er wel op vooruit zeker motorisch, dat verschil ga je wel merken een RS TDI tegen je huidige 1.9 DCI

ik hoop dat de tijd tot sept. snel gaat en dat je snel kan genieten van je nieuwe aanwinst, en dat je nog vaak mag posten op dit forum!!!!!!!!
 

joekeloekes

Nieuw lid
Daar is tie dan!! Eindelijk de wagen binnen. Wachten duurt altijd te lang. Maar goed. Gister opgehaald, en nu op ontdekkingstocht.
 

vdijk

Lid
gefeliciteerd met je auto

ben benieuwd naar de foto's, al hoewel het vandaag niet echt een dag is om mooie foto's te maken
 
Bovenaan Onderaan