O2 Combi GreenLine BusinessLine anthracite grey besteld

Evilcomputing

Senior Member
Vandaag uit nieuwsgierigheid toch even langs de dealer gereden :)

staat hij daar helemaal alleen op 17 inch zonder dakrails.
Wel gewassen en rij klaar.

De dakrails ligt nog bij de spuiter en de persoon die er was wist niet of het allemaal lukte voor morgen enzo.

Ach, verteld als het morgen is is het leuk, anders wordt het volgende week vrijdag (tjah eerder kan ik niet).
Heb wel al me Peugeot leeg gehaald zodat ik even door de wasstraat moet en hem eventueel snel in kan leveren :)

Maar wat een gave bak :)
krijg er steeds meer zin in.

Evilcomputing

Senior Member
En hij is daar !

Mooi allemaal nog net gelukt enzo.

Binnenkort rij impressies.

3.JPG

4.JPG

1.JPG

Ja tis een greenline :)

Hele mooie auto met de perfecte kleur en velgen.

Ben zelf een nieuwe (lease)auto aan het uitzoeken, uiteraard een Octavia Combi. Deze combinatie vind ik wel erg mooi.

Gr,

John

Hlsmn

Nieuw lid
Zeker een mooie auto. Ik heb er één in Cappuccino sinds 1 oktober. Staat alweer 4100km op en bevalt heel goed. En dat stugge valt reuze mee, zit lekker en stuurt fantastisch.

Ik ben erg benieuwd naar het BT deel. Wat ga je nu aanschaffen. De mObridge is niet wat ik ervan verwachte, werkt niet samen met de Amundsen en werkt ook niet lekker met de multi-dot.

Krijg volgende week een ander oplossing maar weet nog steeds niet precies wat.

Bij het bestellen kon ik geen af-fabriek set meer krijgen omdat de auto al onderweg was.

@Hlsmn

Werkt de mObridge niet goed, hmmm goed dat je dat meldt wilde deze namelijk bestellen bij mijn nieuwe auto. Dan toch maar af fabriek nemen.

Gr,

John

Ron-e

Lid
Ik heb sinds vrijdag een parrot mki9200 ingebouwd gekregen. Werkt erg goed, goed verstaanbaar enzo. Leuk extra schermpje.. Alleen die stem! verschikkelijk haha, maar die kan je uitzetten geloof ik. Heeft ook voice herkenning maar werkt alleen goed bij korte namen..

@Evilcomputing, erg mooie wagen! ik heb de pallas velgen ook, ben er zeer tevreden mee.. Al ze nu wel al weer vies zijn.. dat hou je toch.

Evilcomputing

Senior Member
Bedankt voor alle positieve reacties vanuit jullie kant.

Zelf nu 1 dag meegehad naar werk ca 300km gereden, maar bevalt errug goed.
Zit nog wel een beetje te pielen met de stoel, wat nu echt lekker zit.

Radio geluid is erg goed, stuk beter dan mijn peugeot 308 die ik hiervoor had.

Het veren, stugheid valt mij ook best mee.
Ook dat hij drempels raakt (wat in de O2 forum te lezen is valt best wel mee)
De stoelen zijn wel een stuk harder.

Eerste impressie dus nog steeds goed.
Morgen nog verder van huis, woensdag en donderdag 2x file rijden (heteren :D), dan ga ik nog maar eens zien hoe me indruk is.

Over mijn bleutooth verhaal:
Tis de Parrot CK3100 geworden.
Reden:
  • Als ik een originele heb, kan ik geen radio luisteren terwijl ik bel. (ja dat ga ik echt missen, bel vrij veel in de auto en sommige gesprekken zijn gewoon lang)
  • De luxe verzie van parrot heb je een afstandsbediening bij welke ik weer ergens kwijt moet. ding werkt niet zonder die afstandsbediening(opnemen/ophangen/adres boek

Ohja mijn eerste minpunt:
Die klote volume knop op het stuur, of ik zet hem snoei luid, of ik hoor niks meer (bij rotonde nemen)
Op de sigaretten aansteker blijft 12 V staan ook al is de auto uit en van contact.

G

Guest1

Evilcomputing: van harte gefeliciteerd!! Tot nu toe tevreden dus. Ik heb nog een brutale vraag als het mag. Ik ben erg benieuwd naar de kosten voor het laten spuiten van de dakrails. En heeft de dealer dat voor je opgelost of heb je een ander bedrijf in de arm genomen?

In ieder geval veel rijplezier gewenst!! ;)

Als accessoire achteraf is de zilveren dakrailing er voor Eur. 475,- art. LAS620004

Denk wel dat spuiten goedkoper zal zijn.

Gr,

John

Evilcomputing

Senior Member
Als accessoire achteraf is de zilveren dakrailing er voor Eur. 475,- art. LAS620004

Denk wel dat spuiten goedkoper zal zijn.

Gr,

John

Ik begreep van de dealer dat achteraf niet kon als accesoire.

Laten spuiten koste me 325.

Maakt hem inderdaad weer een beetje specialer

Evilcomputing

Senior Member
Het is een feit, mijn eerste "schade"

Met 170km/h een steentje opvangen met je voorruit is geen goed idee.
Resultaat: ster met scheur van ong 10 cm.

Vrijdag komen ze raampje vervangen.

Zucht....kost weer tijd....

Ron-e

Lid
Errug vervelend... gelukkig is de service van die bedrijven erg goed tegenwoordig.

Maar dat je al 170 rijdt. Heb je hem al ingereden? of maakt dat niets meer uit?

Evilcomputing

Senior Member
Dank u, Dank u

Als op me navigatie 18:00 + staat gaat het gas er op.

Ben het gesodemieter om 19:30 thuis te komen wel zat.

Bovenaan Onderaan