O2 Combi BE MY'08

redfoxert

Senior Member
Na 2 weken er mee gereden te hebben, en inmiddels al 2 keer gewassen :tongue: toch maar eens de moeite genomen om fotoos te plaatsen.


IMG_0173.jpg


IMG_0184.jpg


IMG_0189.jpg


IMG_0198.jpg
 

Abo

Lid
Erg mooie auto, gefeliciteerd.

Count down: Nog 1 tot 3 weken en dan komt mijn Roomster.
 
Blijft een schitterde auto.
Jammer dat niet iedere Skoda-dealer standaard nummerborden besteld met zg. oplegletters. Geeft de auto nog iets meer een klasse uitstraling.
 

Fabia

† In Memoriam
Die heb ik gelijk besteld toen ik mijn Fabje kocht, vind het echt veel sjieker staan.
 

redfoxert

Senior Member
Blijft een schitterde auto.
Jammer dat niet iedere Skoda-dealer standaard nummerborden besteld met zg. oplegletters. Geeft de auto nog iets meer een klasse uitstraling.


Ik ga de kentekenplaat houders nog laten vervangen voor fatsoenlijke, misschien wel met chroom ofzo, moet nog mooie uitzoeken. Denk dat ik dan direct de oplegletter nummerborden erbij bestel.
 

MadDog2K

Actief lid
Ik ga de kentekenplaat houders nog laten vervangen voor fatsoenlijke, misschien wel met chroom ofzo, moet nog mooie uitzoeken. Denk dat ik dan direct de oplegletter nummerborden erbij bestel.

Heeft iemand foto's waarop het verschil is te zien tussen oplegletter nummerborden en 'standaard' ??

En wat kosten nieuwe platen (+/-) ?
 

joergarms

Senior Member
Let wel op met die opgelegde nummerplaten, het gros van onze medeburgers neemt het niet zo nauw met parkeren, één keer een trekhaakje tegen zo'n mooie nummerplaat en de letters/ cijfers breken in stukjes of eraf.
Ik heb ze ooit gehad en baalde er gewoon van als het blik naar binnenwas gebogen terwijl de letters dan helemaal vrij van de plaat stonden.

Een chromen kentekenplaathouder maakt al veel goed.
Heb ik op de voorbumper geplaatst, ziet er wel goed uit.
Op de achterklep doe ik dat niet, de houders zijn niet helemaal vlak afgewerkt, scherp staal op mooie lak?? Waarschijnlijk roest.
 
Hey Redfoxert,

Bedankt voor je post op mijn 'in bestelling'-draad. Jouw configuratie is inderdaad bijna dezelfde als de mijne, dus leuk om me vast aan te verlekkeren...
Overigens heb ik wel een zilveren dakreling, dus dat zal ietsje anders uitzien. Ook heb ik een andere antenne volgens mij, omdat ik Nexus heb.

Ik heb nou in ieder geval al wat fotomateriaal kunnen rippen (geen kenteken te zien, no worries) om vrienden/bekenden alvast voor te bereiden!!

Ik kan de auto pas op 2 januari oppikken, lijkt ineens heeeeeeeel ver weg!!
 

redfoxert

Senior Member
Hey Redfoxert,

Bedankt voor je post op mijn 'in bestelling'-draad. Jouw configuratie is inderdaad bijna dezelfde als de mijne, dus leuk om me vast aan te verlekkeren...
Overigens heb ik wel een zilveren dakreling, dus dat zal ietsje anders uitzien. Ook heb ik een andere antenne volgens mij, omdat ik Nexus heb.

Ik heb nou in ieder geval al wat fotomateriaal kunnen rippen (geen kenteken te zien, no worries) om vrienden/bekenden alvast voor te bereiden!!

Ik kan de auto pas op 2 januari oppikken, lijkt ineens heeeeeeeel ver weg!!


Niks te danken! D'r zullen nog wel meer fotoos komen als mn O2 machinaal gepoetst en gepolijst is. S-Point krijgt het voor elkaar om een NIEUWE auto compleet met krassen en swirls af te leveren. Of ze dat zelf gedaan hebben of bij PON bij het verwijderen van de parafine ... ik vind het een zeer slechte zaak :(
 

Matra_Murena

Actief lid
Let wel op met die opgelegde nummerplaten, het gros van onze medeburgers neemt het niet zo nauw met parkeren, één keer een trekhaakje tegen zo'n mooie nummerplaat en de letters/ cijfers breken in stukjes of eraf.

Weer een voordel van zo'n plaat als je regelmatig ietsje te snel rijd :D
 
Bovenaan Onderaan