O2 combi 2.0tdi dsg review op autoweek

Karstieman

Forumguru
Wat zijn sommigen negatief zeg !
Lijkt er echt op dat ze hun te dure aankoop ( van een niet Skoda) willen verdedigen tegen alle positieve commentaren die de Skoda krijgt !

suckers ! /forum/images/graemlins/cheer.gif
 

rickske

Actief lid
Toppie. /forum/images/graemlins/bye.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif /forum/images/graemlins/471.gif
 

VEEJAY

Forumguru
kan niet wachten tot ik de mijne weer terug heb... 2 en een halve week wachten op onderdelen, allemachtig.
 

Wiseguy

Actief lid
Hulde voor de review schrijver... ik ben het volledig met hem eens.... AMEN! /forum/images/graemlins/cool.gif
 
Veejay 2 een halve week maar, ik wacht al vanaf half juni op reparatie/vervanging van mijn radio. Maandag Pon Mobiel nog gebeld nog géén uitzicht op reparatie/vervanging. (kan natuurlijk wel rijden) Als ik tenminste niet de AIM functie aanzet, want dan doe ‘ie het na drie dagen stil staan helemaal niet meer.
Lees elders over een sleutel die na 8 maanden defect is ziet er allemaal heel positief uit. Hm.
 

sunnyboy

Senior Member
Veehay, kan de dealer niet gewoon een paar extra auto's neerzetten voor onderdelen? Echt balen voor je. /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif
 

VEEJAY

Forumguru
Nou de leasemij laat het door een schadeherstelbedrijf doen, deze moeten de onderdelen kennelijk bestellen.

Nu staat de auto bij de dealer om de computer aan de auto te hangen *zucht* (hebben ze dat zelf niet?). Ik hoop dat ik hem vandaag terugkrijg want ik wordt nu wel heel verdrietig.
 

higgy

Forumguru
Zo, heb m'n steentje bijgedragen aan de review. Wat heeft die Testarossa tegen de achterklep????
 

sunnyboy

Senior Member
Ik denk dat Testarossa de klep met een ander merk heeft vergeleken en tja...
Ik heb ook vergeleken met mijn vorige auto (BMW E46 320d), en inderdaad, de scharnieren bij de Skoda zien er duidelijk minder solide uit.
De praktijk zal uitwijzen of dit nadelig is.
 

Logic

Actief lid
Als je nou toch al moet gaan zeuren over een achterklep......
Heeft Testarossa niks beters te doen. Zijn nickname geeft me samen met zijn commentaar wel een aardig beeld van wat voor typetje hij is, of mag ik dat niet zeggen? /forum/images/graemlins/grin.gif
 

rickske

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
kan niet wachten tot ik de mijne weer terug heb... 2 en een halve week wachten op onderdelen, allemachtig.

[/ QUOTE ]

Dat is wel zeer lang komt dit omdat er nog niet genoeg wisselonderdelen zijn? /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif
 

blacktdi

Actief lid
veejay, een goede review en inderdaad die reacties. Sommige mensen snappen het echt niet. Maar goed, eens komen ze tot inkeer. /forum/images/graemlins/1761.gif
 
Ik vind het een slecht review!

Totaal geen overzicht, alleen maar domweg lappen tekst die continue een vergelijk trekken met auto's die duurder zijn en hoger gepositioneerd staan.
Waarom doet iemand dit? het lijkt er voor mij op dat de schrijver voor zichzelf en zijn omgeving probeert recht te praten dat hij zojuist een Skoda heeft gekocht.
Wees er gewoon trots op en zeik niet dat het een zelfde auto is als een audi A4 of A6, dat is gewoon onzin. Audi steekt veel meer tijd/geld in ontwikkeling van nieuwe auto's/technieken die pas later worden doorgevoerd in VW of Skoda. Tevens staat het merk gewoon hoger gepositioneerd in de markt en zijn de auto's veelal t.o.v. van het gelijktijdig lopende model van skoda uitgerust met modernere en nieuwere technieken.

In het review ontbreekt elke gevoel voor een realistische blik op en weergave van de zaken waar het echt om draait: het rijden!

Als de schrijver zo graag de vergelijking aanwil met audi moet hij dit punt voor punt doen en niet alleen op de onderwerpen waar het hem uitkomt!

En ja ik ben een trotse Skoda rijder!!! /forum/images/graemlins/super.gif /forum/images/graemlins/super.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 
Bovenaan Onderaan