O2 combi 2.0 TDi Business edition

BasB

Nieuw lid
7 maart besteld mijn nieuwe O2 Combi 2.0 TDI business edition

Anthraciet grijs
Getinte ramen achter

Stream MP3 via Ebay op de kop getikt. Dealer wil hem gratis inbouwen
24.gif


Aflevering verwacht week 17

Ik zal blij zijn als ik mijn tijdelijke Alfa weer in mag leveren!

PS. heeft iemand een nederlandse handleiding in PDF-formaat van de Stream radio?
 

Jpoers

Lid
Gefeliciteerd!!!

(wat voor alfa rijd je dan nu?)

suc6 met wachten nog!!

Handleiding, uhm bestaat ergens een topic over, bij gevraagd geloof ik. even zoeken.
 

BasB

Nieuw lid
Thanks! Ik rijd nu een Alfa 147 1.9 JTDm. Ook niet heel slechts maar als je 'Duits' gewend bent te rijden, is dit toch wel iets anders.
 

ad5000

Actief lid
Mooie auto, gefeliciteerd!

Aleen schrijf je 7 maart besteld, week 17 leveren
icon_smile_question.gif


Praat je over een voorraad auto of is de dealer een tikkie voorbarig. Mijn auto is 21 feb. besteld en van een andere topic zelfs op 15 feb en daarvan wordt ook gezegd week 17 leveren. Die van mij zou oorspronkelijk week 13 worden geproduceerd, maar dat wordt waarschijnlijk 1 of 2 weken later (zeggen ze).
 

vdijk

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: ad5000</font><hr />

Mijn auto is 21 feb. besteld en van een andere topic zelfs op 15 feb en daarvan wordt ook gezegd week 17 leveren.

[/ QUOTE ]

mijn auto besteld op 1 feb (handtekening richting leasemaatschappy). verwachte leverweek week 14.
als ik alle verhalen lees is de levertijd toch wel een week of 10 tot 12
 

BasB

Nieuw lid
De dealer had de bestelling al voorlopig ingepland voordat het 7 maart was. Alleen toen wist ik dat ie definitief doorging.

Wat is overigens jullie ervaring met de levertijden van de Business Edition?
 

Ad_O2

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: BasB</font><hr />

Wat is overigens jullie ervaring met de levertijden van de Business Edition?

[/ QUOTE ]

Ik had 8 tot 10 weken.
Skoda heeft het er maar druk mee
blush.gif
 

BasB

Nieuw lid
Nou, ik heb hem binnen! 3 mei is hij afgeleverd met een leuk bosje bloemen en uitleg van de verkoper. Ondertussen heb ik er al weer bijna 1000 km mee gereden en ik begin er steeds meer van te genieten. Hij rijdt heerlijk relaxt (zeker ook in de 6e versnelling) en hij is supercompleet uitgerust! PDC en Xenonverlichting zijn fantastische opties en de Stream MP3 radio die ik via Ebay uit Duitsland heb gehaald doet zijn werk erg goed! Kortom, super tevreden!!!
 

BasB

Nieuw lid
Haha, nou snel te hard rijden gaat zeker zonder problemen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ie ook heerlijk relaxt rijdt in z'n zes! Even inhalen gaat zelfs in de zes zonder problemen. Eigenlijk helemaal top dus!
 
Haha, nou snel te hard rijden gaat zeker zonder problemen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ie ook heerlijk relaxt rijdt in z'n zes! Even inhalen gaat zelfs in de zes zonder problemen. Eigenlijk helemaal top dus!


Kan ik helemaal beamen.

Rijdt erg relaxed en veel te makkelijk te hard.. Ik heb vandaag bij de kruitvat wat antislip matjes gehaald want enig klein grut achterop wil zelf ook wel eens op reis gaan in hard genomen bochten :laugh:
 
Bovenaan Onderaan