O2 combi 1.9 tdi BE besteld

Helly

Lid
Beste Skoda-fanatici,

Zie de titel en de handtekening voor de info over de bestelling die ik heb gedaan (via de lease-BV zal de opdracht aan de dealer worden verstrekt).
De keuze heb ik gemaakt nadat ik op dit forum al heel veel info als achtergrond had verzameld, plussen en minnen tegen elkaar kon wegstrepen en goed beslagen ten ijs aan tafel schoof bij de dealer. De update over levering volgt later. Zoals velen van jullie ook vermelden: nu begint de geduld-test...
 

Helly

Lid
Beste Skoda-fanatici,

Zie de titel en de handtekening voor de info over de bestelling die ik heb gedaan (via de lease-BV zal de opdracht aan de dealer worden verstrekt).
De keuze heb ik gemaakt nadat ik op dit forum al heel veel info als achtergrond had verzameld, plussen en minnen tegen elkaar kon wegstrepen en goed beslagen ten ijs aan tafel schoof bij de dealer. De update over levering volgt later. Zoals velen van jullie ook vermelden: nu begint de geduld-test...

In aanvullling op bovenstaande: de bestelling is definitief akkoord en geplaatst, zodat de door mij gewenste O2 in week 30 wordt geproduceerd. Aflevering gepland laatste weekend augustus (net terug van vakantie). Dus toch een 2008-model, waardoor ik alsnog de zilveren dakrails kon bestellen. Totale termijn van goedkeuring via bestelling naar levering is dan 11 weken.
 

Fabia

† In Memoriam
Gefeliciteerd met de aanschaf. En wat betreft de geduldtest, hang gewoon je huis vol met folders en ga vaak naar de dealer voor een kopje koffie.
 

Helly

Lid
O2 combi tdi BE

Op 27 aug. 2007 is mijn auto afgeleverd en sindsdien tot grote tevredenheid in gereden (2500 km). Aflevering was OK, alleen carkit was niet goed aangesloten. Is prima verholpen. Ook bleek er nog een vlek op de bijrijdersstoel te zitten, die er na het impregneren niet uit ging. Weekje later alsnog opgelost (letterlijk en figuurlijk).
De O2 is en blijft prachtig, zeker in ' mijn' kleurstelling (zwarte lak, beige interieur) en de chromen dakrails.
afleveringstijden:
eind mei via lease besteld, eind juni daadwerkelijke bestelling, begin augustus bij dealer (mijn vakantie), 27 aug. levering
 

Bijlagen

  • O2_binnen.JPG
    O2_binnen.JPG
    24,1 KB · Weergaven: 52
  • O2_rechtsachter2.JPG
    O2_rechtsachter2.JPG
    28 KB · Weergaven: 41
  • O2_rechtsvoor.JPG
    O2_rechtsvoor.JPG
    11,3 KB · Weergaven: 42

RDE

Lid
Ziet er geweldig uit!! Gefeliciteerd. En nu maar genieten he. Zelf ook een BE, zie signature. Is de beige bekleding (SUPER in combinatie met zwart) niet heel erg besmettelijk? Ivm kinderen, bagage, etc? Kan je nog een foto maken waarop de dakrails zichtbaar zijn?
 

Helly

Lid
Ha RDE,

Heb even een foto-tje extra toegevoegd op 'onze auto's, maar zal binnenkort nog een detailfoto maken van de dakrailing.
beige is besmettelijk idd, daarom liggen er ook doekjes onder de kinderstoelen. Ik ga er van uit dat ik na het impregneren bij aflevering af en toe de bekleding ga schoonboenen. Ergens anders op het forum heb ik laatst al berichten gezien met tips over speciale middeltjes.
 

joergarms

Senior Member
Mooie wagen joh!!
En ja dat leer schoonmaken doe je toch met plezier lijkt me.
Veel plezier met de O2.
 

Helly

Lid
Ook ik vind het een mooie wagen, alleen..... het is stoffen bekleding, geen leer. De stof is ook anders dan de stoffen gedeelten van DUO -ivory en weet nu dat de volgende auto met beige binnenbekleding wel leer of halfleer wordt . En dat is idd. een heel erg luxeprobleem...
 

joergarms

Senior Member
aha, had het ff verkeerd begrepen, ging er vanuit dat het leer was.
Ik zou persoonlijk niet eens zo weten te zeggen wat fijner is.
Maar het blijft een mooie bak!
 
Bovenaan Onderaan