[O2] Bijna een jaar na dato

Tallguy

Forumguru
Zo, ook even wat zeggen over mijn ervaring met de O2 tot nu toe. Bijna 1 jaar in bezit.

Defecten:
1. Airco inmiddels voor de 2e keer leeg. 7 maanden geleden ook al. Waarschijnlijk minieme lekkage, maar ja...vandaag is een nieuwe condensor besteld.

Schadezaakjes:
1. Krassen op linker achterportier. Vandaag netjes weg gepolijst door de dealer.

2. Twee keer kleine steenslag aan rechterkant van het bodywork.

3. Linkerspiegel helderplastic bij verlichting vervangen vandaag nadat iemand ertegenaan was gereden/gelopen.

4. Afgebroken rails uiteinde bestuurdeerstoel. Daar blijft de broekspijp wel eens aan hangen. En na een x-aantal keer gaat het fout en breekt ie. Is vervangen bij de 30k beurt.

Aandachtspunten mijnerzijds:
1. Zompige remmen. Vandaag was auto weer bij dealer voor wat dingetjes, en opnieuw hebben ze ernaar gekeken. Kan niet aangepast worden, tenzij ik de leidingen laat vervangen door koperen leidingen. Niet dus
smile.gif
Is inherent aan de auto.

2. Coming Home/Leaving Home...keertje bij laten stellen in het begin naar 20seconden.

3. "Gebok" tijdens wegrijden met winterbanden als deze nog koud zijn. Onderzoek of het de banden wel of niet zijn volgt eind dit jaar.

Al met al niet veel bijzonders. Wel jammer van de airco, maar ja...dat kan altijd gebeuren. Ben dus een tevreden rijder
473.gif
 

___JC___

Forumguru
Ik heb m nu een jaar (25.000km) en heb eigenlijk geen problemen gehad. Hij is nu toevallig terug voor een trillende koppeling, waarschijnlijk kromme koppelingsplaten van het koppel ofzo. En natuurlijk een beetje olieverbruik.
 
Bovenaan Onderaan