[O1] Shark vin plaatsen

rxr

Lid
Sinds kort heb ik een dubbel din radio met android in mijn skoda geplaatst en nu moet ik natuurlijk ook ergens de gps antenne kwijt. Nu zat ik te denken om een shark vin met radio en gps te halen.

Passen de antennes van een golf 5-6-7 op mijn octavia 1? Iemand toevallig dit al een keer gedaan?

EdK

Forumguru
Waarom zo omslachtig ?
Plaats die meegeleverde gps muis achter de unit onder het dashboard
Prima plek en onnodig gesleutel van oude eraf nieuwe erop en daarna lekkage kansen...

rxr

Lid
hmmm, lekkage had ik nog niet eens over nagedacht. Het was meer omdat ik al een tijdje na zat te denken over een dergelijke antenne. Vind ze namelijk wel mooi en wou de gps antenne liever niet op het raam plakken. Onder het dashboard kan wel, werkt ook wel maar ik gebruik hem ook voor gps tracking en ik vraag me af als het dan ook nog goed gaat tussen hoge gebouwen.

Maar zou het wel passen? en is de kans op lekkage redelijk aanwezig dan?

ElScorpione

Forumguru
Ik heb een GPS muis onder mijn dashboard geplaatst (net onder het vakje voor de zonnebril) omdat mijn GPS antenne defect is. Dit werkt perfect. Ik heb er 15 euro voor betaald en inbouwen in een fluitje van een cent (in een O2 dan).

Po!!eke

Actief lid
Gps kijkt zonder problemen door kunstof heen. Alleen staal geeft hinder. Achter je combiklok zal nog wel ruimte zijn voor je antenne en dan heeft je antenne perfect zicht

EdK

Forumguru
Als je GPS muis onder het dashboard perfecte ontvangst heeft voor je Navi dan ook voor het geo....

Enne als je zo graag een haaienvin wil hebben op je dak.... er zijn ook neppers die je over bestaande heen monteert
heb je geen kans op lekkage vanwege vervangen oude en plaatsen nieuwe
Even zoeken bij een autospeciaalzaak en je vind die neppers wel

CDK

Forumguru
Goede tip @EdK :thumbsup: zo zou ik het ook doen en de tip van @Joske is een koopje, wel even een paar weekjes geduld hebben tot de postbode geweest is.

Bovenaan Onderaan