Nurburgring, 22-23 oktober

MarcoO2

Forumguru
Ik ben vrijdag 22 en zaterdag 23 oktober weer aan en op de Ring te vinden om mijn twee hobby's uit te oefenen: auto's en fotograferen!

Dat weekend is er de ADAC Westfalen Trophy, terwijl ik zaterdag zelf nog kan rijden. Wordt dus een leuk weekendje van kijken bij de races op het F1-circuit, kijken en fotograferen langs de Nordschleide en dan lekker zelf de baan op. Heb er zin in!

En dan natuurlijk de hamvraag: zijn er nog meer forummers die dat weekend paraat zijn, en zo ja, waar?

MarcoO2

Forumguru
Dank je, Plaza! Ik zal mijn best doen om samen met mijn O2 weer veilig en heelhuids thuis te komen!

De weersverwachtingen daar zijn in ieder geval prima, dus zowel het kijken naar de races als het zelf rijden moet helemaal goedkomen!

MarcoO2

Forumguru
Met welke auto? En waar ben je, F1, parkeerplaats bij de Nordschleiffe, of ergens langs de baan?

MarcoO2

Forumguru
Jazeker... niet van mijzelf op de Nurburgring, wel van alles wat er op het F1-gedeelte rondreed. Zal zo ff een kleine selectie online gooien.

MarcoO2

Forumguru
Zo, dat waren er een paar. De meeste foto's zijn nog onbewerkt, alleen de Porsche en de Alfa heb ik een beetje mee zitten spelen in Photoshop.

Als je op de foto klikt, kom je in mijn Flickr-account en krijg je de grotere versie te zien. Daar kun je ook het resultaat zien van mijn andere favoriete fotografie-onderwerp (paddenstoelen). En via mijn andere account kun je het resultaat zien van een rondje herfstfotografie.

Bovenaan Onderaan