Octaviapower
Actief lid
Ik had 3 jaar lang een Skoda Octavia uit 2003 en heb deze aan een maatje van mij doorverkocht. Ik heb hier ook toen al het een en ander over de auto geschreven en wat mijn plannen met de auto toen waren. Mijn maatje gaat hier eigenlijk mee verder wat ik al van plan was met de auto, dus het plan met de auto is hetzelfde alleen door een andere eigenaar die er momenteel meer mee zal doe dan ik (stond bijna een jaar stil). Punten die hij gaat oppakken;
-Verlagen
-ander uitlaatsysteem van een VRS
-Andere downpipe
-K&N luchtfilter monteren
-Chiptunen
-semicircuit racekoppeling
-racestoelen
- en nog wat andere dingen waaronder vliegwiel afdraaien ect.
Helaas heb ik er geen tijd meer voor gehad door het vele circuitrijden wat op zichzelf staat al een vrij uit de hand gelopen hobby is geworden. Ik schrijf dit dan ook meer omdat ik nog het een en ander heb liggen van de Octavia die ik graag zou willen verkopen. Ik moest alleen weer een meet en greet doen wat ik geloof ik al had gedaan, maar bij deze dan.
Gelukkig heb ik hem weten te verkopen aan me maat die ook een Skoda liefhebber is en die hem met alle liefde behandelt die hij verdient. zal hem proberen over te halen om zichzelf lid te maken van dit forum!
Ik hoop dat met dit stukje tekst ik mijn spullen te koop mag zetten bij de verkooppagina.
mvg,
Sjef
-Verlagen
-ander uitlaatsysteem van een VRS
-Andere downpipe
-K&N luchtfilter monteren
-Chiptunen
-semicircuit racekoppeling
-racestoelen
- en nog wat andere dingen waaronder vliegwiel afdraaien ect.
Helaas heb ik er geen tijd meer voor gehad door het vele circuitrijden wat op zichzelf staat al een vrij uit de hand gelopen hobby is geworden. Ik schrijf dit dan ook meer omdat ik nog het een en ander heb liggen van de Octavia die ik graag zou willen verkopen. Ik moest alleen weer een meet en greet doen wat ik geloof ik al had gedaan, maar bij deze dan.
Gelukkig heb ik hem weten te verkopen aan me maat die ook een Skoda liefhebber is en die hem met alle liefde behandelt die hij verdient. zal hem proberen over te halen om zichzelf lid te maken van dit forum!
Ik hoop dat met dit stukje tekst ik mijn spullen te koop mag zetten bij de verkooppagina.
mvg,
Sjef