Nog wat napraten n.a.v. reacties in topic 'mini-meeting Vepreda'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat er op bovenstaand topic een slotje geplaatst is en wij daarin, daardoor, onze reactie niet meer kunnen geven, heb ik gezocht naar een mogelijkheid waar wij tóch nog even kunnen/mogen reageren op een aantal laatste reacties.

Even, ter verduidelijking, alleen Snel is naar Vepreda geweest, ik was er (dit keer) niet bij.

Hetzer schreef:

"Jammer, dat ik op mijn eigen draadje moet op treden, maar de meeting is voorbij, het was gezellig, echt top dat er ook een aantal mensen bij waren die van ver af kwamen, zoals van der P, Trucker en Spaced.

dus hier een slotje en

hier gaan we verder als het over Vepreda moet gaan."

Jammer, Hetzer, dat ik nu naar een andere mogelijkheid heb moeten zoeken, maar allereerst wil ik graag jouw veronderstelling ontkrachten (je schreef: "Aventrijn aka Snel (zijn dezelfde )", Snel en ik zijn met elkaar getrouwd, maar zijn toch écht 2 verschillende mensen, daarbij ook nog eens m/v (ik ben een vrouw en Snel een man, wat je evt. aan Melis mag vragen).

Ron467 schreef:

"@ avonturijn en snel,

jammer, ondanks jullie mindere ervaringen bij Vepreda had er buiten (op het openbare terrein) natuurlijk wel gestopt kunnen worden....

Mijn reactie was er eerder dan dat e.e.a. bekend werd en bepaalde "nikc´s" nodigen natuurlijk uit , tja dat is forum eigen.
En ik lees i.d.d. dat hetzer er "te vaak" komt en dus niet jullie....

Maar mogenlijk tot een volgende, minder beladen, keer"

Ron, hartelijk dank voor je reactie. Wellicht dat het bij een evt. volgende meeting wel goed komt.

Van der P schreef:

"Dat Hetzer op een andere manier behandelt wordt bij Vepreda, dat vind ik niet meer dan normaal. Als ik goed geinformeert ben heeft hij inmiddels zijn 5e Skoda van Vepreda.
Het is gewoon een goede klant voor dat bedrijf daar doet men graag iets extra's voor.
Of je dat nu leuk vindt of niet. "

Sorry v.d. P, maar ik vind dat er geen onderscheid in klantvriendelijkheid gemaakt mag worden.
Dat een bedrijf iets extra's doet voor goede/vaste klanten is wat anders, dat is een extra service.

Octavia-gek schreef het ook al:

"Jammer dat er toch onderscheid gemaakt wordt. ik heb voorheen 7 toyota's gereden en allemaal bij van leeuwen waddinxveen vandaan maar elke klant krijg dezelfde behandeling. ik heb daar nooit geen verschil in gemerkt. de service is daar op en top.
ik ben nu voor het eerst klant bij van Loon in Gouda en tot opheden geen klachten over deze dealer en als dit zo blijft dan kan ie nog heel wat auto's aan me slijten."

Dat bedoelen wij ook.

Dit wilde ik graag even kwijt.

Trucker

Actief lid
Avonturijn,ik vond het alleen wel jammer dat snel niet eerst naar het groepje is gegaan missschien was het dan allemaal anders gelopen,volgende keer gaat het vast anders.
Ik vond het een leuke bijeenkomst en na afloop ook nog een gratis ijskrabber gekregen van vepreda:xyxthumbs:

snel

Actief lid
wel een beetje krom als je lid bent van een groepje wordt je anders behandeld

henk

Hetzer

Forumguru
Deze discussie heeft en had niets te maken met de mini-meeting ,heeft mijns inziens alleen te maken met de individuele behandeling van zowel Snel als Aventurijn, en ja ik weet dat jullie man & vrouw zijn, maar jullie hebben beide als stel de zelfde ervaring met Vepreda.
Toch??
ik weet niet, waarom jullie als "niet" klant, niet geholpen worden bij Vepreda, dat zouden jullie zelf daar moeten vragen.
Ik weet niet wat er tussen jullie en Vepreda is voor gevallen, maar al de persoonlijke ervaring zowel positief als negatief mbt dealers e.d horen hier thuis,

In het topic, ervaringen met verkooppunten

http://www.skodaforum.nl/board/forumdisplay.php?f=35

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan